//
کدخبر: ۲۶۳۲۰۲ //

کرونا تا شش ماه بیخیال بازیکنان نمی‌شود!

ممکن است مشکلات ناشی از ویروس کرونا تا مدت ها گریبان افراد را بگیرد.

کرونا تا شش ماه بیخیال بازیکنان نمی‌شود!
به گزارش فرتاک نیوز،

ممکن است مشکلات ناشی از ویروس کرونا تا مدت ها گریبان افراد را بگیرد.

کمیته فنی دولت ایتالیا هشدار داد افراد مبتلا به کرونا که بهبود یافته اند، ممکن است برای ماه ها دارای مشکلات تنفسی باشند. در حالی که تیم های سری آ برای بازگشت به میاین آماده می شود، بیش از ده ها بازیکن در چند ماه گذشته مبتلا به کرونا شده اند. اگرچه آنها کاملا خوب شده اند، اما هنوز نگرانی های درباره آمادگی جسمانی آنها به خصوص هنگام برگزاری بازی ها در اوج تابستان وجود دارد.

لوکا ریچلدی، عضو این کمیته گفت: "در مورد بسیاری از بیماران، پس از رفع بیماری نیز برخی از مشکلات تنفسی مشاهده می شود که ممکن است چندین ماه پس از برطرف شدن عفونت هم ادامه یابد. اگر به داده هایی که اخیرا با همکاری SARS جمع آوری شده بود نگاه کنیم، متوجه می شویم افرادی که بهبود می یابند هنوز در آزمایشات مشکلات مشخصی داشتند که حتی شش ماه بعد نیز عملکرد تنفسی را دشوار می کرد.

این نتایج کاهش کیفی قدرت ریه و عضلات تنفسی را نشان می دهد. بالاتر از همه 30 درصد از بیماران بهبود یافته علائم زخم هایی در بافت ریه دارند و این اتفاق می تواند قابلیت های تنفسی را به خطر می اندازد. از نظر عملی آنها حتی بعد از یک پیاده روی معمولی می توانند دچار مشکلات تنفسی شوند."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۲۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان