//
کدخبر: ۲۶۳۰۱ //

پرسپولیس - لخویا/ کدام یک قهرمان تر است؟!

پرسپولیس - لخویا/ کدام یک قهرمان تر است؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس، یک روز زودتر از دو استقلال صعود کرده بود و از قبل می‌دانست که باید با لخویای قطر بازی کند اما دوم‌شدن ایرانی‌ها در گروهشان دردسر تازه‌ای را درست کرده است. تیم‌های دوم در بازی رفت مرحله بعد میزبان هستند. 

 

استقلال و پرسپولیس هم هر دو ورزشگاه آزادی را به‌عنوان ورزشگاه خانگی‌شان انتخاب کرده‌اند اما مشکل این است که بین بازی‌های رفت دو تیم، فاصله‌ای نیست و استقلال و پرسپولیس باید در دو روز متوالی از حریفانشان پذیرایی کنند. مسئله‌ای که با توجه به قوانین AFC امکان‌پذیر نیست. قوانین AFC، اجازه برگزاری دو بازی در دو روز متوالی در یک ورزشگاه را به فدراسیون‌ها نمی‌دهد. زیرا تیم‌ها باید یک روز قبل از بازی در زمین اصلی یک جلسه تمرینی برگزار کنند. حالا مشکل این است که تیم‌های پرسپولیس و لخویا نمی‌توانند یک روز قبل از بازی رفت در ورزشگاه آزادی تمرین کنند چون در آن روز، استقلال مشغول بازی با العین امارات است. 

 

چیزی که مشخص است این است که نه استقلال و نه پرسپولیس حاضر نمی‌شوند در ورزشگاهی غیر ‌از آزادی بازی کنند زیرا روی حمایت گسترده هوادارانشان حساب باز کرده‌اند؛ بنابراین به نظر می‌رسد AFC باید تاریخ بازی پرسپولیس و لخویا را تغییر بدهد. در اروپا و حتی آسیا سابقه داشته که یک بازی به دلایل مختلفی برگزار نشده اما به اولین فرصت بعد از همان روز منتقل شده؛ یعنی یک روز بعد. با این شرایط احتمال تأخیر یک‌روزه در برگزاری بازی پرسپولیس و لخویا وجود دارد و به همین ترتیب، بازی برگشت هم یک روز دیرتر برگزار می‌شود.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان