//
کدخبر: ۲۶۲۸۴۵ //

تلاش هواداران منچستریونایتد برای منصرف کردن پوگبا از ترک تیم‌شان

هواداران منچستریونایتد از پل پوگبا ستاره تیم‌شان خواستند به سرنوشت فیلیپ کوتینیو توجه کرده و فکر نکند ترک یونایتد به معنای موفقیتش در آینده خواهد بود.

 تلاش هواداران منچستریونایتد برای منصرف کردن پوگبا از ترک تیم‌شان
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه منچستر ایونینگ نیوز در گزارشی به تلاش هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی برای راضی کردن پل پوگبا به ماندگار شدن در این تیم اشاره کرده و می‌گوید یونایتدیها از پوگبا می‌خواهند به سرنوشت فیلیپ کوتینیو بعد از ترک لیورپول دقت کند چون آنها نمی‌خواهند او هم با ترک یونایتد دچار همان سرنوشت شود.

 درحالیکه این احتمال وجود دارد لیگ برتر انگلیس هم از حدود یک ماه دیگر از سر گرفته شود، پل پوگبا از هفته گذشته به تمرینات شیاطین سرخ برگشته. او پیش از  بحران کرونا و تعطیلی لیگ هم بخش مهمی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

پوگبا از تابستان گذشته از تمایلش برای ترک یونایتد پرده برداشت ولی تا کنون موفق نشده این تیم را ترک کند. پوگبا به آخرین سال قراردادش با شیاطین سرخ نزدیک می‌شود هر چند باشگاه از این گزینه برخوردار است که قرارداد او را راسا یک سال دیگر تمدید کند.

این روزنامه به توییت‌های مشابه تعداد زیادی از هواداران یونایتد اشاره کرده که در تلاش برای منصرف کردن پوگبا از ترک تیم‌شان او را به درس گرفتن از سرنوشت کوتینیو دعوت کرده‌اند. یک هوادار دیگر هم خطاب به پل پوگبا گفته:" مثل اینکه مرغ همسایه برای پوگبا غاز است. او اگر فکر می‌کند ما هواداران یونایتد به او خیلی سخت می‌گیریم نمی‌داند در مادرید، هواداران رئال چه دماری از روزگارش در خواهند آورد".

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان