//
کدخبر: ۲۶۲۷۹۱ //

تمجید ویژه آنچلوتی از کاپیتان رئال مادرید

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید به تمجید از سرخیو راموس پرداخت.

تمجید ویژه آنچلوتی از کاپیتان رئال مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید به تمجید از سرخیو راموس پرداخت.

در اولین فصل حضور کارلتو روی نیمکت رئال مادرید، این تیم فاصله ای تا شکست در فینال لیگ قهرمانان نداشت، اما سرخیو راموس در دقیقه 93 به کمک کهکشانی ها آمد و با یک ضربه سر فوق العاده دروازه اتلتیکومادرید را باز کرد تا رئال مادرید در نهایت سه گل دیگر نیز به ثمر برساند. حالا کارلو آنچلوتی این بازیکن را یکی از مهم ترین ارکان موفقیت تیمش توصیف کرد و مدعی شد ویژگی اصلی سرخیو راموس قدرت رهبری اوست.

کارلو آنچلوتی گفت: "سرخیو راموس کیفیت فوق العاده ای دارد. از نظر من مهم ترین وجهه بازی این بازیکن را نباید کیفیت فنی یا تکنیکی او نداست، بلکه سرخیو راموس شخصیت و قدرت رهبری بالایی دارد که می تواند به خوبی به همبازیانش و افرادی را کنارش حضور دارند انگیزه دهد.

سرخیو راموس در آن دوره حضور من روی نیمکت رئال مادرید به همین دلیل بازیکنی بسیار مهم محسوب می شد. او همیشه در بازی های مهم و کلیدی یک دیدار در بهترین شرایط ممکن قرار داشت. به نظر من ساده ترین کار برای یک سرمربی هدایت چنین بازیکنانی محسوب می شود، زیرا آنها در کارشان بسیار جدی و کاملا حرفه ای عمل می کنند و از شخصیت و انگیزه لازم برای کسب موفقیت برخورردارند، به همین دلیل هدایت آنها آسان است."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان