//
کدخبر: ۲۶۲۳۸۶ //

کابوس بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی می کند

آریتس آدوریس، ستاره ۳۹ ساله اتلتیکو بیلبائو، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

کابوس بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

آریتس آدوریس، ستاره ۳۹ ساله اتلتیکو بیلبائو، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

آریتس آدوریس بازیکنی بود که طی سال‌های گذشته همواره ثبات خود را حفظ کرده و با وجود بالا رفتن سن نمایش های درخشانی از خود ارائه داده است.

این بازیکن اسپانیایی به درخشش در برابر تیم‌های بزرگ لالیگا شهرت داشت و بسیاری از هواداران فوتبال در این کشور از او به عنوان کابوس بارسا یاد می کنند. آدوریس در طول حرفه‌ای خود ۲۳ بار در مقابل بارسلونا قرار گرفت و ۱۰ مرتبه مقابل این تیم موفق به گلزنی شد. او همچنین یک بار مقابل تیم کاتالانی موفق به هت تریک شده بود.

اوج کار آدوریس در فصل جاری رقابت‌های لالیگا اما به هفته اول این مسابقات بر می گردد؛ جایی که او باز هم مقابل بارسلونا درخششی فوق العاده داشت و در دقایق پایانی با یک ضربه قیچی استثنایی سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد.

این بازیکن کهنه‌کار و ۳۹ ساله اما در دقایقی پیش با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود به شکل رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. در بخشی از متن منتشر شده توسط آدریس آمده است: " وقت آن رسیده. بارها گفته ام قبل از اینکه شما فوتبال را ترک کنید این فوتبال است که شما را ترک می‌کند. دیروز پزشکان به من گفتند که باید هرچه سریعتر عمل جراحی روی پایم را انجام دهم. من نمی‌توانم همان طور که دوست داشتم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. این هم زندگی یک ورزشکار حرفه‌ای است.

اگر ادامه می دادم ممکن بود که مشکلات جدی تری به وجود بیاید چرا که به دلیل شروع همه گیر ویروس کرونا حضور فشرده در ادامه مسابقات می‌توانست صدمات دردناک تری را به وجود بیاورد. زمان خداحافظی فرا رسیده اما خیلی نگران من نباشید."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان