//
کدخبر: ۲۶۲۳۲۷ //
نادر دست‌نشان:

تصمیم منطقی برای شروع دوباره مسابقات گرفته شده است

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: همه مشاغل شروع به کار کرده‌اند و روال همه جا عادی است و فوتبال هم باید از سرگرفته شود تا تکلیف این چند هفته هم روشن شود.

 تصمیم منطقی برای شروع دوباره مسابقات گرفته شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر دست‌نشان در خصوص شرایط تیم سپید‌رود رشت اظهار داشت: بعد از تعطیلی مسابقات تمرینات ما تعطیل شد و کادرفنی و بدنساز با بازیکنان بومی تمرینات انفرادی را انجام دادند، اما تمرین هوازی به ندرت داشتیم و در حال حاضر منتظریم تکلیف تمرینات و مسابقات روشن شود تا ما هم تمرینات گروهی خود را آغاز کنیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت در خصوص مدت زمان لازم برای آمادگی یک تیم تصریح کرد: پنج یا شش هفته زمان برای بدنسازی و آمادگی یک تیم کافی و خوب است و اگر واقعا این زمان را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهند می‌توان دو بار بدنسازی اول فصل را انجام داد!

دست نشان درباره افت مسابقات و مصدومیت بازیکنان هم عنوان کرد: طبیعی است که بازی‌ها کیفیت لازم را نداشته باشد و اگر بازیکنی حرفه‌ای باشد و تمرینات خود را ادامه دهد، می‌داند که بعد از پایان این فصل، بلافاصله دوره بعد مسابقات آغاز می‌شود و باید بدن خود را آماده نگه دارد.

وی در خصوص برگزاری مسابقات در اوایل تیرماه گفت: تصمیم منطقی گرفته شده است. همه مشاغل شروع به کار کرده‌اند و روال حرفه‌ای همه جا عادی است. فوتبال هم باید کلید بخورد تا تکلیف این چند هفته روشن شود

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۳۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان