//
کدخبر: ۲۶۲۳۲۵ //

مهمترین دغدغه هواداران استقلال برطرف شد/ میلیچ و دیاباته در تلاش برای بازگشت به ایران

دو بازیکن استقلال به دنبال مجوز خروج از کشور هستند تا به تمرین تیم هایشان اضافه شوند.

مهمترین دغدغه هواداران استقلال برطرف شد/ میلیچ و دیاباته در تلاش برای بازگشت به ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

میلیچ و دیاباته 2 بازیکنی هستند که با تعطیل شدن بازی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشورشان سفر کردند و در این مدت شایعات زیادی در مورد فسخ قرارداد آنها با آبی ها مطرح شده است.

میلیچ و دیاباته چند ماهی بود که حقوق خود را دریافت نکرده بودند و به همین دلیل از همان ابتدا خیلی ها اینطور گمانه زنی کرده بودند که رفتن آنها برگشتی نخواهد داشت و این دو بازیکن هرگز به ایران برنخواهند گشت.

اما حدود سه هفته پیش بود که پیش بینی ها درست از آب درآمد چراکه وکلای این دو بازیکن نامه ای به باشگاه زدند که اگر بازیکنان شان تا تاریخ معین پول خود را دریافت نکنند اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد از طریق فیفا خواهند کرد.

با این حال بعد از تهدید میلیچ  و دیاباته احمد سعادتمند که به تازگی سکان مدیریتی استقلال را در دست گرفته است بخشی از پول آنها را واریز کرد و هر دو راضی شده اند به فعالیت خود در این باشگاه ادامه بدهند.

میلیچ و دیاباته در حال حاضر هر دو در حال گرفتن مجوز خروج از کشورهایشان هستند تا بتوانند در زودترین زمان ممکن است به ایران برگردند؛ طبق قوانین کشورهای اروپایی به دلیل شیوع ویروس کرونا هر فردی که بخواهد از یک کشور خارج شود باید دلیل منطقی و موجه داشته باشد و دو بازیکن خارجی استقلال هم برای بازگشت به ایران باید این مجوز را داشته باشند.

با بازگشت دیاباته و میلیچ به ایران می توان به احمد سعادتمند در شروع کارش نمره قبولی داد چراکه او توانسته مهمترین دغدغه هواداران استقلال برطرف کند و دو بازیکن کلیدی و هم این تیم را در جمع آبی پوشان حفظ کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۳۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان