//
کدخبر: ۲۶۲۳۰۱ //

امیری: بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم

بازیکنان پرسپولیس امروز با حضور در محل تمرین این تیم تست های غربالگری و ویروس کرونا را انجام دادند.

امیری: بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید امیری هافبک تهاجمی تیم پرسپولیس بعد از انجام تست کرونا به خبرنگاران گفت:" بعد از یک وقفه طولانی خداراشکر می‌کنم که شرایط دوباره مهیا شده تا مسابقات برگزار شود."

او درباره شروع تمرینات گفت:" فعلاً آمده‌ایم تست بدهیم و اگر مشکلی نباشد تمرینات شروع می‌شود. ما بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم و انشالله هرچه سریع‌تر بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم."

امیری درباره تمریناتش در دوران قرنطینه هم گفت:" تا یک زمانی در خانه تمرین می‌کردم اما واقعاً فوتبال حرفه‌ای می‌طلبد که بیرون هم تمرین کنیم. من سعی کردم تمرینات انفرادی را در بیرون و روی چمن هم انجام بدهم. خداراشکر آماده هستم."

او در پاسخ به حرف‌هایی که درباره اصرار پرسپولیس به شروع لیگ زده می‌شود گفت:" به نظر من این حرف‌هایی که زده می‌شود بی انصافی است. ما در بلاتکلیفی بودیم اما عده‌ای می‌گفتند لیگ را تعطیل کنید ولی قهرمان مشخص نشود. ما مانده بودیم که چه اتفاقی باید بیفتد که به فوتبالمان لطمه نخورد."

بازیکن ملی پوش پرسپولیس در پایان هم درباره انتخابش به عنوان سفیر میراث فرهنگی لرستان گفت:" در سفری که به لرستان داشتم مسئولان میراث فرهنگی لطف داشتند و من را به عنوان سفیر میراث فرهنگی لرستان انتخاب کردند."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان