//
کدخبر: ۲۶۲۲۰۸ //

۵ نکته شگفت انگیز در خصوص ستاره کلیدی رئال مادرید

زندگی شخصی ادن هازارد، ستاره رئال مادرید، دارای زوایای جذابی است که شاید برخی از آنها را هرگز نشنیده اید.

5 نکته شگفت انگیز در خصوص ستاره کلیدی رئال مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

زندگی شخصی ادن هازارد، ستاره رئال مادرید، دارای زوایای جذابی است که شاید برخی از آنها را هرگز نشنیده اید.

فوق ستاره بلژیکی رئال مادرید یکی از بهترین بازیکنان دنیا به حساب می آید و استعداد فراوان او بر هیچ کسی پوشیده نیست. با این حال ۵ چیز درباره ادن هازارد وجود دارد که شاید پیش از این آنها را نشنیده بودید.

هازارد قبل از متولد شدن هم فوتبال بازی می کرد

ادن هازارد از یک خانواده کاملاً فوتبالی است. سه برادر وی شامل تورگان، کیلیان و اتان هر سه در حال فوتبال بازی کردن هستند. همچنین تیری، پدر هازارد و کارین، مادر او نیز در جوانی فوتبال بازی می کردند. کارین در لیگ دسته اول بانوان بلژیک حضور داشت اما وقتی ۳ ماه از بارداری او(وقتی ادن هازارد را باردار بود) می گذشت فوتبال را رها کرد. این موضوع نشان می‌دهد که هازارد حتی تا پیش از به دنیا آمدن هم فوتبال بازی می کرده است.

۵ چیز شگفت انگیزی که درباره هازارد نمی‌دانید

زیدان الگوی هازارد بوده است

زیدان الدین زیدان هم اکنون سرمربی رئال مادرید است و هر روز باید با ستاره بلژیکی کار کند. هازارد از کودکی با تحسین زین الدین زیدان بزرگ شد و حتی پیراهن شماره ۱۰ او در تیم ملی فرانسه را هم در اختیار داشت. ستاره بلژیکی مدت ها قبل از پیوستن به رئال مادرید هم علاقه خود را به زیدان نشان داده بود.

جوان ترین بازیکن برتر لیگ یک فرانسه

جایزه Ligue 1 Player of Year در پایان هر فصل به ستاره لیگ یک فرانسه اهدا می شود. ادن هازارد دوبار این عنوان را وقتی در لیل حضور داشت، از آن خود کرد؛ اتفاقی که به فصول ۱۱-۲۰۱۰ و ۱۲-۲۰۱۱ بر می گردد. او تنها وقتی ۲۰ سال سن داشت این جایزه را به دست آورد تا به جوان ترین بازیکنی تبدیل شود که صاحب این عنوان شده است.

هازارد از طرفداران نیویورک نیکس به حساب می آید

هازارد به جز فوتبال از عاشقان لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا یعنی NBA هم به حساب می آید. ستاره بلژیکی NBA را به شکل جدی دنبال می کند و حتی یکی از طرفداران نیویورک نیکس هم محسوب می‌شود.

سن دیگو ۱۹۰۴ اف سی تا حدودی متعلق به هازارد است

هازارد هنوز سال‌های زیادی را برای ادامه فوتبال خود پیش رو دارد اما پیش از بازنشستگی وارد حرفه مالکیت باشگاه شده است. او در سال ۲۰۱۶ با مشارکت دمبابا و سایر شرکای تجاری خود باشگاه NISA San Diego 1904 FC را خریداری کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان