//
کدخبر: ۲۶۲۱۷۸ //
ژرمی آلیادیه:

ونگر ۵ دقیقه بطری شوت می کرد و فحش می داد

بازیکن فرانسوی سابق آرسنال در جریان یک مصاحبه، دو خاطره جالب از عصبانیت های آرسن ونگر تعریف کرد.

ونگر 5 دقیقه بطری شوت می کرد و فحش می داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 آرسن ونگر بین سال های 1996 تا 2018 هدایت آرسنال را برعهده داشت و با این تیم به افتخارات زیادی هم دست پیدا کرد. در طول این 22 سال، ونگر به یک مربی آرام و کم حاشیه معروف بود ولی بودند لحظه هایی که سرمربی فرانسوی کنترل خود در کنار زمین و حتی رختکن، از دست داده باشد.

ژرمی آلیادیه بازیکن فرانسوی سابق آرسنال که سال 1999 با 2.6 میلیون یورو از کلیبرفونتین جذب پایه های این باشگاه شد و سال 2001 توانست به تیم اول آرسنال برسد، به ذکر خاطراتی جالب از ونگر پرداخت و گفت:« با منچستریونایتد بازی داشتیم و نیمه اول 5-1 بازی را عقب افتادیم. دوایت یورک هت تریک کرده بود ور وی کین و سولسشر هم گل های دیگر یونایتد را به ثمر رسانده بودند. در بین دو نیمه ونگر به قدری عصبانی بود که بطری های آب را به این طرف و آن طرف پرتاب می کرد و مرتب دشنام می داد اما مستقیما به بازیکنی خاص اشاره نمی کرد. 5 دقیقه دیوانه وار را سپری کردیم و دیگر ونگر را هرگز آنقدر عصبانی ندیدم.»

آلیادیه ادامه داد:« ونگر در مورد موبایل خیلی سختگیر نبود ولی تاکید داشت که داخل رختکن، گوشی ها باید خاموش یا بی صدا باشند. یک بار سیلوین ویلتورد فراموش کرده بود گوشی را خاموش کند و میان صحبت های ونگر، تلفن او زنگ خورد. ویلتورد با خونسردی گوشی را برداشت و شروع به صحبت کرد. ونگر که بسیار عصبانی شده بود، فریاد زد، سیلوین شوخی می کنی؟ عجیب اینکه ویلتورد با وجود عصبانیت شدید ونگر، همچنان به صحبتش ادامه داد. هیچکس آن صحنه ها را باور نمی کرد.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان