//
کدخبر: ۲۶۲۱۶۸ //

پاسخ منفی یوونتوس به پیشنهاد بارسلونا برای جذب دلیخت

باشگاه یوونتوس به پیشنهادی که از سوی بارسلونا برای مدافع هلندی‌اش شده بود، پاسخ منفی داد.


پاسخ منفی یوونتوس به پیشنهاد بارسلونا برای جذب دلیخت
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه بارسلونا که تابستان گذشته به دنبال به خدمت گرفتن ماتیس دلیخت از آژاکس بود، در تازه‌ترین اقدام خود بار دیگر شانس خود را برای جذب این مدافع هلندی که در حال حاضر در یوونتوس عضویت دارد، امتحان کرده که البته به نتیجه دلخواه نرسیده است. نشریه «دیلی‌میل» انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه یوونتوس پیشنهاد 66 میلیون پوندی (73 هزار یورویی) بارسلونا بابت جذب ماتیس دلیخت را رد کرده است.

این مدافع هلندی که با وجود مصدومیت جورجو کیه‌لینی در اوایل فصل جاری خیلی زود به ترکیب اصلی یوونتوس راه یافت، فصل را با فراز و نشیب‌هایی آغاز کرد، اما در ادامه توانست کم‌کم بازی‌های بهتری را کنار لئوناردو بونوچی از خود به نمایش بگذارد.

ماتیس دلیخت تابستان گذشته با وجود پیشنهادهایی که از باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن داشت، در نهایت با قراردادی پنج ساله به ارزش 75 میلیون یورو به علاوه 10.5 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده از آژاکس به راه‌راه پوشان تورین پیوست.

این مدافع 20 ساله پیش از این درباره چرایی انتخاب یوونتوس و پشت‌ کردن به پیشنهادهای دیگرش گفته بود: همیشه شیفته هنر دفاع کردن ایتالیایی‌‌ها بودم. خیلی از بازیکنانی که به نوعی از  آنها الگوبرداری می‌کردم، ایتالیایی بودند از جمله پائولو مالدینی، فرانکو باره‌سی، آلساندرو نستا، فابیو کاناوارو، گائتانو شیرآ ... حالا هم می‌توانم به الگوبرداری در این زمینه ادامه دهم. عاشق نوع دفاع کردن تیم‌های ایتالیایی هستم.

دلیخت که تا سال 2024 تحت‌قرارداد یوونتوس است، این فصل در 27 بازی برای راه‌راه‌ پوشان تورین به میدان رفته و موفق شده دو گل هم به ثمر برساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۱۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان