//
کدخبر: ۲۶۲۰۷۵ //

قهرمانی در لیگ برتر خیلی تکراری شده، باید به فکر آسیا باشیم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: اگر لیگ تعطیل می‌شد، برای کسب سهمیه آسیایی 6-7 تیم مدعی بودند اما حالا تیم‌ها می‌توانند در رقابت سالم و در درون زمین نشان دهند کدامشان استحقاق حضور در آسیا را دارند.

قهرمانی در لیگ برتر خیلی تکراری شده، باید به فکر آسیا باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی درباره از سرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال به خبرنگار برنا گفت: سلامتی همچنان مهمترین چیزی است که ما بر آن تأکید داریم اما منافاتی با برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ندارد و تنها مشکل آن نیز این است که مسابقات باید بدون تماشاگر باشد. در این میان هم بیشترین ضرر را پرسپولیس می‌کند چرا که بیشترین تماشاگر را پرسپولیس دارد.

وی در ادامه افزود: اگر ما بر برگزاری مسابقات لیگ تاکید کردیم بیشتر برای این بود که هم اول حق تیم ضایع نشود و دوم اینکه همه بدانند پرسپولیس در زمین قهرمان می‌شود و سوم نیز برای سایر تیم‌ها اینگونه بهتر است. اگر لیگ تعطیل می‌شد، برای کسب سهمیه آسیایی 6-7 تیم مدعی بودند اما حالا تیم‌ها می‌توانند در رقابت سالم و در درون زمین نشان دهند کدام تیم‌ها استحقاق حضور در آسیا را دارند.

مدافع پیشین پرسپولیس با اشاره به اختلاف امتیازی پرسپولیس در صدر تصریح کرد: پرسپولیس با این اختلاف می‌تواند در ادامه راه با اقتدار بیشتری قهرمانی خود را جشن بگیرد. واقعیت این است که قهرمانی در ایران برای ما زیادی تکراری شده و باید به فکر قهرمانی در آسیا باشیم. نکته‌ای که پرسپولیس توان و پتانسیل انجام آن را دارد و امیدوارم در ادامه راه نیز بتواند بعد از کسب قهرمانی در لیگ و البته جام حذفی در رقابت‌های آسیایی نیز درخشش خوبی داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان