//
کدخبر: ۲۶۲۰۷۲ //

هلندی‌ها، مشتری ستاره جوان استقلال؛ از شایعه تا واقعیت!

تیم‌های هلندی همواره به جذب استعداد‌های غیراروپایی و پرورش آن‌ها جهت فروش به تیم‌های بزرگ معروف بوده‌اند و قسمت قابل ملاحظه‌ای از درآمد آن‌ها دقیقاً به همین شکل حاصل می‌شود.

هلندی‌ها، مشتری ستاره جوان استقلال؛ از شایعه تا واقعیت!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی قایدی در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی می‌توان او را بهترین بازیکن استقلال تلقی کرد. مهاجم جوانی که در سایه اعتماد استراماچونی هفته به هفته بهتر شد و در کنار شیخ دیاباته زوج مرگباری را برای حریفان در خط حمله استقلال تشکیل داد. انصافاً حاشیه‌های او نیز در قیاس با گذشته به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده و همین مسئله نقش مهمی در افزایش بازدهی او ایفا کرده است. درخشش مهدی در پیکار‌های داخلی و لیگ قهرمانان آسیا از زمستان سال گذشته زمزمة لژیونر شدن او را بر سر زبان‌ها انداخته است.

البته مدیران باشگاه استقلال ابتدا تأکید داشتند به هیچ عنوان با جدای‌اش موافقت نمی‌کنند ولی کاملاً بدیهی است که چنین قاعده‌ای در فوتبال عملاً معنایی ندارد به همین خاطر پس از مدتی حرف‌شان را عوض کردند و مدعی شدند برای پیشرفت مهدی قایدی، با انتقال او به تیم‌های عربی موافقت نمی‌کنند و فقط دوست دارند این بازیکن را روانه اروپا کنند. البته از اواسط اسفند این شایعه مطرح بود که یکی از تیم‌های مدعی لیگ ستارگان قطر به طور جدی دنبال جذب مهاجم جوان استقلال است و در تابستان امسال انتقال مذکور صورت خواهد گرفت، اما صبح دیروز در رابطه با جوان اول آبی‌پوشان زمزمه دیگری را نیز شنیدیم.

تیم‌های هلندی همواره به جذب استعداد‌های غیراروپایی و پرورش آن‌ها جهت فروش به تیم‌های بزرگ معروف بوده‌اند و قسمت قابل ملاحظه‌ای از درآمد آن‌ها دقیقاً به همین شکل حاصل می‌شود. علیرضا جهان‌بخش هم قسمتی از همین پروژه بود که توانست خودش را پس از مطرح کردن در لیگ هلند، به لیگ برتر انگلستان برساند. صبح دیروز شنیدیم مهدی قایدی نیز از قاره سبز مشتری پیدا کرده و یک تیم هلندی به دنبال جذب اوست. البته مدیران باشگاه استقلال تأکید دارند دعوت‌نامه رسمی نرسیده و همه چیز در حد بحث‌های شفاهی است ولی صبح روز گذشته این زمزمه در اطراف باشگاه استقلال شنیده می‌شد که شاید قایدی فصل آینده به جای لیگ برتر خودمان یا لیگ ستارگان قطر، در کشور لاله‌های نارنجی توپ بزند. البته باید ببینیم شرایط قانونی برای انتقال او فراهم خواهد شد یا نه؟

جالب اینجاست که تعدادی از اطرافیان و بازیکنان استقلال همچنان معتقدند اگر حمید استیلی از مهدی قایدی در پیکار‌های انتخابی المپیک بهتر استفاده می‌کرد، هم تیم امید نتایج بهتری می‌گرفت و هم راه برای لژیونر شدن این بازیکن هموارتر می‌شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۰۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان