//
کدخبر: ۲۶۲۰۳۶ //

مهلت یک هفته‌ای ناپولی به مرتنس برای امضای قرارداد جدید

رئیس باشگاه ناپولی قصد ندارد وقت زیادی را صرف متقاعد کردن مهاجم بلژیکی‌اش برای ماندن در سن‌پائولو کند.

مهلت یک هفته‌ای ناپولی به مرتنس برای امضای قرارداد جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، باشگاه ناپولی هنوز هم به حفظ دریس مرتنس راغب است، اما گویا رئیس باشگاه قصد ندارد خودش را برای نگه داشتن بازیکنی که در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد، به آب و آتش بزند.

طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، اورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی به مرتنس یک هفته مهلت داده تا تکلیف این باشگاه را مشخص و اعلام کند که حاضر به تمدید قراردادش هست یا خواهد رفت.

در هفته‌های اخیر گزارش‌های فراوانی درباره تلاش اینتر برای جذب ملی‌پوش بلژیکی ناپولی منتشر شده است و آنتونیو کونته سرمربی نراتزوری هم از خرید برترین گلزن تاریخ باشگاه ناپولی برای قرار دادن او در کنار هموطنش روملو لوکاکو استقبال می‌‌کند به ویژه که او می‌داند احتمال از دست دادن مهاجم آرژانتینی فعلی تیمش، لائوتارو مارتینس و رفتن او به بارسلونا زیاد است.

با این حال مرتنس 33 ساله هنوز نه به اینتری‌ها چراغ سبز نشان داده نه به ناپولی اعلام کرده است که می‌ماند یا می‌رود و همین موضوع نارضایتی دلورنتیس را در پی داشته است.

طبق قانون بوسمن، مرتنس از ماه ژانویه امسال مجاز است درباره آینده‌اش بدون نیاز به اجازه ناپولی با هر تیمی که می‌خواهد وارد مذاکره شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۰۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان