//
کدخبر: ۲۶۱۸۲۸ //

پهلوان در میان بهترین هافبک‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ + لینک نظرسنجی

احسان پهلوان، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در میان برترین هافبک‌های مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ قرار دارد.

پهلوان در میان بهترین هافبک‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ + لینک نظرسنجی
به گزارش فرتاک نیوز،

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در ادامه نظرسنجی‌های خود برای انتخاب بهترین تیم لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016، انتخاب بهترین هافبک این دوره از مسابقات را کلید زد که نام احسان پهلوان، هافبک ذوب‌آهن ایران هم در این نظرسنجی دیده می‌شود.

AFC درخصوص پهلوان نوشت: احسان پهلوان در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016، برای نخستین بار در رقابت باشگاهی آسیا به میدان رفت و تنها 22 سال داشت. با این وجود با ارائه نمایش‌های بسیار خوب، ترسی از خود نشان نداد.

برجسته‌ترین عملکرد پهلوان به دو گل او در برتری 3 بر صفر ذوب‌آهن مقابل غول‌های سعودی یعنی النصر در هفته پنجم مرحله گروهی برمی‌گردد. او هفته بعد برابر همین تیم دوباره گلزنی کرد.

عمر عبدالرحمان و لی میونگ‌جو از العین امارات، لئوناردو و لی جائه‌سونگ از جئونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی، جوسیلی و والتر مونتیو از شاندونگ لوننگ چین، وو لی از شانگهای SIPG چین و اوسمار از FC سئول کره جنوبی، سایر نامزدهای کسب عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 هستند.

این نظرسنجی تا ساعت 16 (به وقت کوالالامپور) روز سوم خرداد ادامه دارد. برای شرکت در نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۸۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان