//
کدخبر: ۲۶۱۷۴۱ //

قصد دارند با تعطیلی لیگ قهرمانی را از پرسپولیس بگیرند

من نمی‌دانم که چرا برخی از باشگاه‌ها به دنبال تعطیلی لیگ برتر هستند اما اگر شرایط ایران هم شرایط ایده‌آلی شده باید تمرینات و بازی‌ها برگزار شود.

قصد دارند با تعطیلی لیگ قهرمانی را از پرسپولیس بگیرند
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیسی‌ها باور دارند که با ادامه یافتن لیگ، شرایط برای کسب چهارمین قهرمانی این تیم فراهم خواهد شد. از این رو، آماده و مهیا هستند تا با شروع دوباره بازی‌ها، دور برد‌های خود را دنبال کرده و رکوردشکن قهرمانی پیاپی در لیگ برتر شوند. یکی از ستاره‌های پرسپولیس، وحید امیری است. فوتبالیست بااخلاق و دوست‌داشتنی که به آرامی رشد کرد و از تیم‌های محلی به بازی در جام جهانی و باز کردن تونل از بین پا‌های پیکه رسید. با او چند دقیقه‌ای گپ زدیم که می‌خوانید.

با شرایط قرنطینه چطور کنار آمدید؟

ما هم مثل باقی مردم هستیم و وقتی ویروس کرونا در تمام جهان، همه‌گیر شد، مجبور بودیم به قرنطینه برویم. وضعیت در اسفند و فروردین که اصلاً خوب نبود، اما خدا را شکر شنیده‌ام که اوضاع بهتر شده و پزشکان هم می‌گویند شیب بیماری در ایران کمتر از قبل است.

با این شرایط احتمال برگزاری بازی‌ها هم بیشتر شده. در این مورد صحبت می‌کنی؟

بله من هم این خبر را شنیده‌ام و به نظرم بهترین خبر ممکن طی دو، سه ماه گذشته بود. ما در خانه تمرینات را دنبال می‌کردیم، اما هرگز تمرین خانگی جای تمرین گروهی و همراه با تیم را نمی‌گیرد. در تمرین گروهی، کار تاکتیکی می‌کنیم و در کنار آنکه بدنساز تیم، شرایط بدنی بازیکنان را تغییر می‌دهد. یعنی روند آماده‌سازی حرفه‌ای‌تری داریم. به هر حال منتظریم تا ان‌شا‌ءا... تمرینات شروع شود و از این وضعیت خارج شویم.

زمان شروع تمرینات گروهی را می‌دانی؟

فعلاً که خبری به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند، اما با توجه به اینکه اعلام شده از اواخر خرداد، بازی‌ها برگزار می‌شود، شاید از همین هفته، تمرینات را شروع کنیم.

الان به لحاظ بدنی مشکلی نداری؟

من در تمام این مدت، با اینکه کنار خانواده بودم و زمان زیادی را همراه با آن‌ها سپری کردم، اما تمرینات را به صورت جدی در برنامه داشتم و بدنم کاملاً آماده شروع تمرینات گروهی است. فکر می‌کنم باقی بازیکنان هم این‌طور باشند. جدا از تمرینات خانگی، گاهی در زمین چمن هم تمرین کردم البته به صورت انفرادی.

از این همه فشاری که به خاطر شروع بازی‌ها روی پرسپولیس آمد، خسته نشدید؟

من قبلاً هم در این مورد صحبت کردم و گفتم که بخشی از این فشارها، به خاطر مسائل مربوط به کرونا نیست. آن‌ها نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و این اعتراض‌ها و انتقادات را بهانه می‌کنند. ما هم از شیوع کرونا هراس داریم، اما معتقدیم اگر قرار است وزارت بهداشت، ستاد مقابله با کرونا، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم نهایی را بگیرند، همه باید از آن تبعیت کنند.

فکر می‌کنی در ۹ بازی آینده، پرسپولیس می‌تواند از صدرنشینی خود دفاع کرده و قهرمان شود؟

بله، ما در این فصل زحمات زیادی کشیدیم و امتیازات مهمی گرفتیم. برای هر امتیازی که به دست آوردیم، کلی جنگیدیم و تلاش کردیم. درست نیست لیگ را این جا بدون تعیین قهرمان تمام کنند. همه می‌دانند که تیم ما مظلوم واقع شد زیرا اگر چند هفته دیگر بازی‌ها ادامه پیدا می‌کرد، ما قهرمان می‌شدیم. حالا هم به لیگ برمی‌گردیم و در زمین بازی قهرمان می‌شویم و حق‌مان را می‌گیریم، چون قهرمانی حق واقعی همه پرسپولیسی‌هاست. مگر تقصیر ما بوده که ویروس کرونا به ایران آمده است؟ باید به این مسائل به صورت منطقی نگاه کرد نه احساسی.

حرف آخر؟

می‌خواهم به خانواده قربانیان ویروس کرونا تسلیت بگویم. واقعاً این بیماری زندگی همه ما را تغییر داده است. امیدوارم هرچه زودتر جامعه در شرایط سلامتی کامل قرار بگیرد و شاهد قربانی‌های بیشتری نباشیم. همچنین ما هم می‌توانیم با الگوبرداری از اروپا، فوتبال را با شرایط خاصی ادامه بدهیم زیرا اگر حتی در لیگ ایران هم بازی نکنیم، باید آماده بازی در لیگ قهرمانان آسیا شویم و آنجا نمی‌توانیم با آمادگی فعلی به میدان برویم. ان‌شا‌الله همه دست به دست هم بدهیم و شرایط برای بازگشت به لیگ را مهیا کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان