//
کدخبر: ۲۶۱۶۳۱ //
تلاش برای نگ داشتن سردار در روسیه

آزمون و ناپل؛ دو چالش مهم برسر راه انتقال

سردار آزمون بازیکنی با ویژگیهایی است که ناپل را بسیار به خودش علاقمند کرده است اما موانعی برسر راه حضور او در فوتبال ایتالیا وجود دارد.

آزمون و ناپل؛ دو چالش مهم برسر راه انتقال

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از areanapoli اینروزها اخبار و شایعات زیادی در مورد سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به گوش می رسد. امانوئل کاماروتو روزنامه نگار ایتالیایی در مقاله ای که برای این سایت نوشته در مورد شرایط انتقال سردار آزمون مسایلی را مطرح کرده است:" ناپل باید بعد از جدایی مرتنز در خط حمله اش تعادل را حفظ کند و جای تعجب نیست که آن ها به سردار آزمون علاقمند هستند. او بازیکنی است که با توجه به ویژگیهایش می تواند این اتفاق را برای ناپولی رقم بزند. هرچند به طور قطع نمی توان از موفقیت این بازیکن در فوتبال ایتالیا صحبت کرد."

کاماراتو همچنین می نویسد:" اما این انتقال با وجود ابراز علاقه آزمون و ناپل به هم با موانعی روبرو  است. زنیت  روی 30 میلیون یورو ایستاده اما ناپولی نصف این پول را برای این انتقال در نظر گرفته است. موضوعی که لااقل در مذاکرات ابتدایی می تواند مانع مهمی به حساب بیاید. ضمن اینکه تلاش  هایی برای فشار آوردن به این بازیکن برای ماندن در روسیه یا در هر صورت عدم پذیرش پیشنهاد ناپل نیز به چشم می خورد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان