//
کدخبر: ۲۶۱۴۸۶ //

طعنه هاشمی‌طبا: برخی از افراد نقش عروسک خیمه شب بازی را داشتند

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در خصوص کسب کرسی‌های بین المللی در عرصه مدیریت ورزشی نکاتی را عنوان کرد.

طعنه هاشمی‌طبا: برخی از افراد نقش عروسک خیمه شب بازی را داشتند
به گزارش فرتاک نیوز،

مصطفی هاشمی‌طبا در مورد شرایط کرسی‌های بین‌المللی ورزش ایران در سال‌های اخیر اظهار داشت: ما مثل همه سازمان‌های بین‌المللی که در آن‌ها عضویت داریم باید در عرصه ورزشی هم فعال باشیم. اگر در یک سازمان بین‌المللی صاحب کرسی شدیم، نباید توقع داشته باشیم که همه کار بتوانیم انجام دهیم، چون هیأت رئیسه و رئیس آن سازمان بیشترین اختیار را دارند.

وی ادامه داد: ما باید سعی کنیم در سازمان‌های مختلف حضور داشته باشیم و این حضور از نظر سایر اعضا موثر باشد. در سال‌های گذشته افرادی همچون امینی در شنا یا توکل در فدراسیون جهانی کشتی داشتیم که در کرسی‌های بین‌المللی خود موثر بودند و دارای احترام خاصی هم بودند. این افراد موثر و تصمیم‌گیر بودند، اما افرادی هم داشتیم که همیشه تابع سازمان‌های بین‌المللی بودند و بیشتر نقش عروسک خیمه شب بازی داشتند.

وی با بیان اینکه توانایی افراد می‌تواند در کرسی‌های مختلف تاثیر بگذارد، خاطرنشان کرد: ما در سال‌های اخیر موردی را داشتیم که، چون عضویت نفر قبلی لغو شده بود، در جلسه عمومی نه تنها فرد دیگری از ایران را کاندیدا نکرد که علیه او هم صحبت کرد. گاهی صحبت از نظارت می‌شود، اما واقعاً نمی‌شود فردی را سنجاق کرد تا بر فرد دیگری نظارت کند، چون گاهی جلسات خصوصی هستند.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: افرادی که کاندیدا می‌شوند باید به گونه‌ای رفتار کنند که ایجاد احترام کنند و همه بدانند که وی دارای شخصیت بالایی است. چقدر بد است که افراد نتوانند برای خود احترام بگیرند. اینگونه نیست که فردی تواناتر باشد که هر کاری می‌خواهیم به نفع ما انجام دهد.

هاشمی‌طبا که مهمان تلفنی برای ورزش و مردم بود، عنوان کرد: در طرح دو فوریتی مراودات با نمایندگان رژیم صهیونیستی ممنوع شده است و من می‌خواهم به توقعی که در این طرح از روسای فدراسیون‌های می‌رود اشاره کنم. ما در سال‌های اخیر همیشه این موضوع را رعایت می‌کردیم و به نوعی مدیریت می‌کردیم تا مشکل چندانی رخ ندهد. در طرح اخیر آمده که روسای فدراسیون باید از تبعات این کار جلوگیری کنند. به نظر من این یعنی رئیس فدراسیون را موظف کرده‌ایم تا قانونی که در مجلس تصویب شده است را ماست‌مالی کند.

وی افزود: توقع ما از افرادی که کرسی بین‌المللی دارند باید منطقی و شمرده شده باشد که نه خودمان دچار گرفتاری شویم و نه آن فرد را به نام اینکه ناتوان است از مدیریت ورزشی حذف کنیم. آدم‌ها را باید در جایگاه خود مورد ارزیابی قرار دهیم و نه بیشتر.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۴۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان