//
کدخبر: ۲۶۱۳۹۹ //

مشکلات مالی استراماچونی را از استقلال فراری داد

میرشاد ماجدی می‌گوید دلیل جدایی‌اش از هیئت‌مدیره استقلال، استفاده نکردن از نظراتش بوده است.

مشکلات مالی استراماچونی را از استقلال فراری داد
به گزارش فرتاک نیوز،

میرشاد ماجدی عضو پیشین هیئت‌مدیره باشگاه استقلال که در حال حاضر رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال است، درباره جدایی‌اش از باشگاه استقلال توضیح داد.

ماجدی در این باره گفت: روزی که به عنوان عضو فنی هیئت مدیره استقلال انتخاب شدم، متأسفانه نظراتم در مباحث فنی تیم اعمال نمی‌شد و از من نظری گرفته نمی‌شد. این موضوعی در حالی بود که از همان ابتدای صحبت در خصوص آغاز همکاری با وینفرد شفر به عنوان سرمربی تیم به دلیل مشکلات مالی پرداخت دستمزد سرمربیان خارجی به دلار با حضور مربیان خارجی در تیم مخالفت نمودم که این موضوع نیز مورد توجه مسئولان باشگاه قرار نگرفت. وقتی نظراتم مورد استفاده قرار نمی‌گرفتند پس از سه بار استعفا بالاخره از این سمت کناره‌گیری نمودم ولی به واقع دلیل اینکه چرا نظرات فنی من مورد استفاده قرار نمی‌گرفت را نمی‌دانم.

ماجدی درباره دلیل جدایی استراماچونی هم گفت: مهمترین دلیل رفتن استراماچونی از استقلال نیز همین مشکل مالی پرداخت دستمزد سرمربیان بود چه بسا حضور ایشان بسیار برای تیم بسیار مفید بود ولی وقتی برای پرداخت دستمزد مشکل داریم استفاده از سرمربیان خارجی عاقلانه نیست بنابراین با شرایط فعلی نباید استقلال و پرسپولیس به استفاده از مربی و بازیکن خارجی بپردازند که در نهایت پس از بدهی های فراوان به مربیان و بازیکنان خارجی، باشگاه استقلال به این نتیجه رسید که نباید به گزینه‌های خارجی فکر کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان