//
کدخبر: ۲۶۱۳۴۹ //

مک‌لارن جانشین کارلوس ساینز را معرفی کرد

ریکاردو از سال 2021 برای تیم مک‌لارن مسابقه خواهد داد.

مک‌لارن جانشین کارلوس ساینز را معرفی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فرمول یکی مک‌لارن امروز اعلام کرد که قراردادی چند ساله را با دنیل ریکاردو به امضا رسانده است و این راننده از سال 2021 برای این تیم انگلیسی مسابقه خواهد داد.

ریکاردوی 30 ساله در کنار لاندو نوریس راننده‌ی 20 ساله‌ی مک‌لارن قرار خواهد گرفت که در 2021 سومین فصل حضور خود در این تیم را تجربه خواهد کرد.

به این ترتیب هر چند فراری هنوز رسما اعلام نکرده اما کارلوس ساینز راننده‌ی اسپانیایی مک‌لارن در پایان 2020 به این تیم اسطوره‌ای ایتالیایی پیوسته و جانشین سباستین وتل خواهد شد.

مدیرعامل تیم مک‌لارن، زک براون در مورد پیوستن ریکاردو‌ به این تیم گفته: "امضای قرارداد با دنیل گامی دیگری در راه اجرایی کردن برنامه‌ی طولانی مدت ماست و بُعد هیجان‌انگیز جدیدی را به تیم اضافه خواهد کرد. حضور او در کنار لاندو خبر خوبی برای ما، شرکایمان و البته هوادارانمان است.

من همچنین می‌خواهم از کارلوس بابت کار فوق‌العاده‌اش برای مک‌لارن در راه کمک به برنامه بازیابی عملکردمان قدردانی کنم. او واقعا در خدمت تیم بوده و ما برای او آرزوی موفقیت در آینده‌ی پس از مک‌لارنش را داریم."

آندرس سیدل مدیر تیم مک‌لارن نیز گفته: "دنیل یک برنده‌ی ثابت شده است و تجربه، تعهد و انرژی که او با خود می‌آورد برای مک‌لارن و هدف ما که بازگشت به خط اول مسابقات است، بسیار باارزش خواهد بود.

با داشتن دنیل و لاندو به عنوان هم‌تیمی در کنار هم من معتقدم که ما دو راننده‌ای را داریم که همچنان هیجان هواداران را برمی‌انگیزند و همچنین به رشد تیم کمک خواهند کرد.

کارلوس یک حرفه‌ای واقعی است و کار کردن با او یک لذت ناب بود و ما همچنان قرار است از اینکه او امسال نیز برایمان مسابقه می‌دهد لذت ببریم. ما همه برای او آرزوی شانس و موفقیت در مراحل بعدی حرفه‌اش و پس از ترک مک‌لارن را داریم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان