//
کدخبر: ۲۶۰۹۴۵ //
یلوه: تمایل باشگاه ادامه همکاری با آتیه بود؛

تامین منابع مالی پرسپولیس توسط کارگزار

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد عمده‌ی درخواست‌هایشان از کارگزار تا سقف مورد نیاز باشگاه تامین می‌شود

تامین منابع مالی پرسپولیس توسط کارگزار

به گزارش فرتاک نیوز، رضا یلوه بعد از جلسه با کارگزار پرسپولیس اظهار کرد: در هفته‌ای که به شرکت آتیه داده پرداز نامه ارسال شده بود، با گزینه‌های مختلفی در حال صحبت بودیم. خدا را شکر بالاخره این جلسات به نتیجه رسید و الحاقیه با شرکت آتیه داده پرداز امضاء شد.

او درباره شایعه حضور یک شرکت دیگر به‌عنوان کارگزار پرسپولیس ابراز کرد: گزینه‌های مختلفی آمدند و پیشنهاداتی به ما ارائه دادند و با توجه به حجم پرونده‌هایی که برای پرسپولیس به وجود آمد، هیأت مدیره نیز در نظر داشت تا بهترین بهره‌برداری را از این قرارداد انجام دهد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس یادآور شد: یک سری نکات وجود داشت که قبلا در قرارداد اصلی لحاظ نشده بود و به همین منظور هیأت مدیره باشگاه جلسه‌ای برگزار کرد و اولویت را همکاری با شرکت آتیه گذاشت.

یلوه اضافه کرد: با شرکت آتیه مذاکره‌ای انجام شد و کمبودهایی که در قرارداد اصلی وجود داشت را در قرارداد اصلی لحاظ کردند و الحاقیه و امضاء شد، اما طی هفته‌های اخیر هیأت مدیره باشگاه با دو، سه گزینه جلسات فشرده‌ای داشت و حتی به جمع بندی‌هایی نیز رسیدند ولی با توجه به اینکه اگر قرارداد آتیه فسخ می‌شد، یک تبعاتی هم برای ما به بار می‌آورد، ترجیح این شد تا نواقص قرارداد آتیه گرفته شود و یک قرارداد کامل در قالب الحاقیه تهیه و امضاء شود.

او در مورد تأکید بر مسائل حقوقی در قرارداد جدید با کارگزار پرسپولیس عنوان کرد: یک بحث اقتصادی بود که بنده آن را انجام می‌دادم، اما بیشتر فشار جلسات ما روی آقای خواجه‌وند بود که مسائل حقوقی قراردادها را بگیرند و مشکلی به وجود نیاید.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه اگر بازی‌ها لغو شود، قراردادشان با کارگزار به چه شکل خواهد شد، گفت: ان‌شاءالله بازی‌ها برگزار می‌شود، اما اگر بنابر دلایلی مسابقات لغو شده یا ادامه پیدا نکند، تمام آنها را در الحاقیه در نظر گرفتیم و مشکلی بابت تأمین منابع مالی وجود ندارد. عمده‌ی درخواست‌هایمان از کارگزار تا سقف مورد نیاز باشگاه تأمین می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان