//
کدخبر: ۲۶۰۹۲۹ //

مدافع ایتالیایی یوونتوس راهی بارسلونا می شود

ممکن است متئو دی شلیو، مدافع ایتالیایی یوونتوس فصل بعد در نوکمپ به میدان برود.

به گزارش فرتاک نیوز،

اخبار زیادی در مورد احتمال جا به جایی بازیکن بین دو تیم بزرگ یوونتوس و بارسلونا در تابستان امسال وجود دارد و حالا نشریات ایتالیایی خبر از احتمال انتقال متئو دی شیلیو، مدافع راست یوونتوس به عنوان بخشی از قرارداد انتقال میرالم پیانیچ از تورین به بارسلون داده اند.

نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا مورد توجه منچسترسیتی قرار دارد و همچنین ممکن است او به عنوان بخشی از قرارداد لائوتارو مارتینز راهی اینتر شود. در صورت جدایی این بازیکن، بارسلونا به یک گزینه جانشین برای سرخی روبرتو احتیاج خواهد داشت و متئو دی شیلیو می تواند گزینه مناسبی برای پر کردن این جای خالی باشد. البته در این مدت اخباری در مورد احتمال جا به جایی بازیکنانی چون آرتور ملو، رودریگو بنتانکور و ایوان راکیتیچ از هر دو تیم شنیده شده که هنوز منجر به واقعیت نشده است.

متئو دی شیلیو که چند سال قبل در میلان ظهور کرد و در ابتدا حتی بسیاری او را وارث پائولو مالدینی می دانستند، در نهایت راهی یوونتوس شد و البته در این فصول نیز او جایی همیشگی در ترکیب بیانکونری نداشته است. البته به جز بارسبلونا، منچستریونایتد نیز برای انتقال متئو دی شیلیو اقدام کرده و شاید اولدترافورد مقصد آتی این مدافع ایتالیایی برای فصل بعد باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان