//
کدخبر: ۲۶۰۷۸۳ //
رئیس هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه:

بزودی پناهگاه پراو بازسازی می‌شود

اولین نشست هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه با حضور ثریا شهبازی رئیس هیئت کوهنوردی استان، بهنام مهدویان دبیر این هیئت، فرامرز حیدریان مسئول کمیته پیشکسوتان کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان، محمد گلچین رئیس امور شهرستان‌ها و باشگاه‌ها، محمدهادی صدری‌پور کمیته پزشکی و جستجوی نجات، مسعود رنجبر مسئول روابط عمومی و محسن عباسی‌فرد در دفتر این هیئت تشکیل شد و در این نشست در مورد مشکلات و ایده‌ها و فعالیت‌های بعداز پساکرونا بحث و تبادل نظر شد.

بزودی پناهگاه پراو بازسازی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

ثریا شهبازی رئیس هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه در این نشست گفت: باید جهانی فکر کنیم تا کارهای بزرگ‌تری در این هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه انجام دهیم.

D (16)

وی افزود: باید به مسائل سطحی نگاه نشود و هرچند کارهای بسیار مهمی در دست اقدام داریم.

رئیس هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه تاکید کرد: انعکاس اخبار و انتشار آن خیلی مهم است و امروز با وجود مسعود رنجبر به عنوان مسئول روابط‌عمومی انتظار بیشتری داریم که فعالیت‌ها و همفکری در راستای انتشار اخبار و گزارش عملکرد این هیئت صورت گیرد.

شهبازی ادامه داد: هرچد با اعلام  رتبه‌بندی تعداد کمی از اشخاص نارضی بودند ولی اعلام آمار فعالیت‌های شهرستان‌ها، باشگاه و گروه‌ها علمی بود و این آمار را با روش مقایسه‌ای نسبت به جمعیت در هر شهرستان بوده است.

D (7)

وی افزود: هرچند باشگاه بر اساس تعداد نفراتی که آموزش داده‌اند و آمار همگانی در باشگاه‌های برتر معیار نیست، اما در هیئت‌های شهرستان معیار سنجش است و امتیاز دارد و  آمار همگانی در عملکرد هیئت تأثیر دارد.

رئیس هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه گفت: پارسال هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه رتبه دوم در آموزش  کشور را کسب کرد هرچند در آموزش سیزدهم تا ماه آخر بویم در طول یک ماه 1700 نفر در همگانی آموزش  داده شدند و آمار  این هیئت بالا رفت با مجموع 2860 نفر در جایگاه هشتم قرار گرفت ولی چهار رتبه نزول داشتیم.

D (1)

شهبازی ادامه داد: اما کرمانشاه توانمند است و امسال می‌تواند رتبه‌های بهتری در کشور کسب نماید به شرطی هماهنگ و با تمام توان و با همدلی کارها را پیش ببریم.

وی افزود: هنوز کار دیواره صخره‌نوردی تمام نشده است و نیاز به اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان دارد که بایستی برای جذب اسپانسر مالی این پروژه همگی تلاش کنیم تا زودتر به اتمام برسد.

رئیس هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه گفت: قصد داریم که بزودی پنگاهگاه پراو را بازسازی و تعمیر نماییم و مدت زیادی است که وسایل مورد نیاز را این هیئت خریداری کرده است و دپو شده تا در زمان مناسب این کار هم انجام گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان