//
کدخبر: ۲۶۰۶۷۵ //

درودگر: برای برگزاری لیگ روی پروتکل بوندس لیگا زوم کردیم

صادق درودگر اعتقاد دارد که ممکن است حتی در صورت اعلام موافقت ستاد کرونا نیز با نظر فدراسیون پزشکی - ورزشی مسابقات لغو شوند.

درودگر: برای برگزاری لیگ روی پروتکل بوندس لیگا زوم کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره زمان آغاز مسابقات گفت: الان ستاد کرونا مرحله به مرحله درباره مشاغل و مدارس و دانشگاه ها اظهارنظر و تعیین تکلیف میکند که درباره ورزش انجام نشده است. اگر ستاد کرونا تشخیص بدهد که ادامه برگزاری لیگ برای ورزشکاران خطرناک است، ما هم باید تمکین کنیم و بازی ها را ادامه ندهیم اما چنانچه ستاد کرونا تشخیص بدهد که ورزشگاه ها باید باز شوند و بازیکنان بتوانند تمرین کنند، ما هم زمان مسابقات را پیش بینی میکنیم و قطعا زمان تمرین بدنسازی هم خواهیم داشت. قطعا از نظر پزشکی برای ورزشکاران سخت است اما باید همه باهم این مشکل را حل کنیم.

وی افزود: بچه های کمیته مسابقات سازمان لیگ چند راهکار دارند که با هر زمان و در هر شرایطی چه کاری انجام دهند اما این ها همه منوط به اظهار نظر ستاد کروناست. بیشتر روی پروتکل های آلمان زوم شده اند.

درودگر درباره زیان تعطیلی فوتبال هم اظهار داشت: طبیعی است اگر کارخانه کار نکند زیان می‌دهد، اگر شرکت ها تعطیل باشند زیان می‌دهد و اگر لیگ هم برگزار نشود زیان می‌دهیم و هر اتفاقی درباره تعطیلی رخ دهد، بهره وری کاهش می‌یابد. براساس ۹ هفته ای که برگزار نشده، ما ضرر میکنیم اما دو دربی هم برگزار کردیم که بسیار ارزشمند هستند.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ درباره سرنوشت لیگ در صورت تعطیلی نیز توضیح داد: باید هیئت رییسه سازمان لیگ جلسه بگذارد و بر اساس اکثریت آرا تصمیم بگیرد. اصلا نیاز نبوده در این باره جلسه بگذاریم چون با صحبت هایی که بوده و اطلاعیه های ستاد کرونا، ورزشگاه های روباز در حال بازگشایی هستند و این نوید آغاز مسابقات را می‌دهد. همه این ها به فدراسیون پزشکی، بخش پزشکی فدراسیون و سازمان لیگ ربط دارد که بیایند مطالعه کنند، حتی اگر استادیوم ها باز شود آن ها بگویند بازی برگزار نشود.

صادق درودگر درخصوص ریالی یا دلاری بودن قرارداد اسکوچیچ عنوان کرد: از اول معلوم بود قرارداد ریالی است اما هیچ الحاقیه و متمم و تبصره ای وجود ندارد و چیزی که خودم پرسیدم این بود که گفتند که هیچ الحاقیه و متممی وجود ندارد.

او درباره رقم قرارداد گفت: بارها اعلام شده، این به روز تبدیل می‌شود و ما ارز نمی‌دهیم. ۲۰۰ هزار یورو که ارز توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌شود.

وی درخصوص خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال هم اظهار داست: مسئله این نیست که کسی بیاید آن ها را بخرد، الان می‌خواهند سهام را معرفی کنند و این مدل متفاوت است. سهام قرار است ۴۵ رتبه داشته باشد و به افراد مختلف واگذار کنند. مدیریت همین که هست می‌ماند اما در آینده اگر سهمشان بالا برود، سهامداران هستند که مدیر را تعیین می‌کنند. حق پخش را مجلس تعیین تکلیف کرده، وزارت ورزش و صداوسیما به نتیجه ای رسیده‌اند که غیر معقولانه است که ورزش ۳۰ درصد و صداوسیما ۷۰ درصد سود ببرند که غیر منطقی است.

عضو اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره احتمال میزبانی ایران در جام ملت های آسیا هم توضیح داد: یک زمان مهندس فراهانی درخواست میزبانی جام ملت های ۲۰۱۱ را داده بود، ما خیلی تعجب میکردیم که زیرساخت نداریم. نماینده فیفا آقای میکونوس آمد و ما خراسان و شیراز و تبریز و ... رفتیم و گفتند هیچ زیرساختی ندارید. ما آمدیم گفتیم این چه درخواستی این مطرح کردید که او گفت من این را برای آینده انجام می‌دهیم. این که ما برویم تقاضای میزبانی کنیم، قرار نیست آن را بگیریم، مثلا جام جهانی فوتسال چند بار میزبان شدیم و میزبانی فوتسال آسیا هم من این کار را کردم و گرفتم.

وی در مورد سهام داشتن ۵ نفر در سازمان لیگ نیز گفت: این افراد آمدند در دبیرخانه فدراسیون نامه دادند و گفتند هیچ ادعایی ندارند. نامه هم گم نشده و دوستان هستند و می‌توانند الان هم این کار را انجام دهند. نامه هم گم نشده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان