//
کدخبر: ۲۶۰۶۱۴ //

همیلتون: فرمول یک بدون تماشاگر بهتر از هیچ است / علاقه‌ای به شبیه‌ساز مسابقه‌ای ندارم

قهرمان شش دوره فرمول یک به برگزاری فرمول یک ۲۰۲۰ بدون حضور تماشاگران واکنش نشان داد.

 همیلتون: فرمول یک بدون تماشاگر بهتر از هیچ است / علاقه‌ای به شبیه‌ساز مسابقه‌ای ندارم

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از اسپورت اکسپرس، لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس آلمان گفت: برگزاری فرمول یک بدون حضور تماشاگران با توجه به شیوع ویروس کرونا بهتر از هیچ است. البته نمی‌دانم تماشای تلویزیونی این رقابت‌ها با سکوهای خالی از تماشاگر جذابیتی دارد. پیام‌های زیادی از هواداران فرمول یک در سراسر جهان می‌آید که دلتنگ تماشای این رقابت‌ها هستند و علاقه زیادی دارند. این نشان می‌دهد که ورزش ما نقش مهمی در زندگی آنها دارد.

وی افزود: فرمول یک بدون تماشاگر برای ما بدتر از روزهای آزمایشی رقابت‌هاست. مسیرهایی مثل سیلوراستون و مونزا بدون حضور تماشاگران بسیار خالی‌تر از همیشه به نظر خواهند آمد. به هر حال فرمول یک منتظر ماست و این مساله باعث عشق بیشتر به رقابت می‌شود.

لوئیس همیلتون درباره رابطه‌اش با شبیه‌ساز مسابقه‌ای فرمول یک خاطرنشان کرد: کمی بازی می‌کنم، اما علاقه‌ای به شبیه‌ساز مسابقه‌ای فرمول یک 2019  ندارم. البته رانندگان دیگر بازی می‌کنند. اگر طرفدار شبیه‌ساز مسابقه‌ای نیستم بدین‌ معنا نیست که آن را بازی نمی‌کنم. اغلب در این شرایط با افراد صحبت می‌کنم. با افراد زیادی که مدت زمان طولانی صحبت نکردم، تماس می‌گیرم. در این روزها باید به دنبال راه‌های دیگر تعامل باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان