//
کدخبر: ۲۶۰۵۷۰ //

طاهری: کاش داور به اشتباهش اعتراف نمی‌کرد

مربی فصل گذشته تیم استقلال گفت: واقعاً افسوس می‌خورم استقلال سال قبل می‌توانست قهرمان شود و از هر نظر شایستگی داشت، اما با دو اشتباه از چنین افتخاری بازماند.

طاهری: کاش داور به اشتباهش اعتراف نمی‌کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 بیژن طاهری مربی فصل گذشته تیم استقلال در گفتگویی پیرامون صحبت‌های اخیر محمدرضا اکبریان، داور دیدار فصل گذشته استقلال مقابل صنعت نفت آبادان به شدت نسبت به اتفاقات آن روز ابراز تأسف کرد.

آقای طاهری! اعترافات اکبریان را شنیدید؟

بله متأسفانه شنیدم و باید بگویم داغ دلم تازه شد. داغی که گل سالم روح‌ا... باقری را قبول نکردند و شاید یک قهرمانی را از تیم استقلال و هوادارانش گرفتند.

وقتی در فیلم شما را می‌بینیم، به شدت عصبانی هستید؟

بله! در آن لحظه ما ابتدا فکر کردیم داور آفساید اعلام کرده و به همین خاطر، چون مطمئن بودیم ضربه آفساید نبوده، رفتیم سراغ کمک‌داور، اما بعد مشخص شد توپ از خط رد شده و دیگر اعتراضی نکردیم، چون از جایی که ما نشسته بودیم، نمی‌توانستیم تشخیص بدهیم توپ قایدی از خط رد شده یا نه، اما وقتی در رختکن فیلم را دیدیم و فهمیدیم که نه آفساید بوده و نه توپ از خط رد شده، واقعاً افسوس خوردیم. حالا هم که آقای اکبریان آمده و به چنین اشتباهی اعتراف کرده فقط افسوس می‌خوریم. کاش این اعتراف را نمی‌کرد تا لااقل ما در همان حس و حال می‌ماندیم.

چطور؟

به هر حال ما هم شانس قهرمانی‌مان را از دست دادیم. البته قبل از آن هم در بازی با پدیده یک گل سالم که توسط صیادمنش زده شده بود را آفساید گرفتند. آفسایدی که بیژن حیدری آن را گرفت و بعد بازی معلوم شد صیادمنش اصلاً در آفساید نبوده است. واقعاً افسوس می‌خورم استقلال سال قبل می‌توانست قهرمان شود و از هر نظر شایستگی داشت، اما با دو اشتباه از چنین افتخاری بازماند.

اما اکبریان این موضوع را به همان شلوغ‌کاری‌های کادر فنی ربط داده است.

بله ایشان گفته فرهاد مجیدی تمرکزمان را از بین برد! خب اینکه نشد توجیه کار اشتباه شما! اگر بابت رفتار فرهاد مجیدی تمرکزتان را از دست دادید، می‌توانستند او را اخراج کنید و بعد تصمیم درست را بگیرید. چرا این اشتباه را به گردن مجیدی می‌اندازید؟

حرفی باقی مانده؟

خیر! فقط افسوس می‌خورم بابت حقی که از استقلال و هوادارانش ضایع شد. امیدوارم دیگر شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم. اینجاست که معلوم می‌شود یک پرچم یا یک سوت اشتباه، چطور می‌تواند سرنوشت یک تیم و میلیون‌ها طرفدارش را رقم بزند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۵۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان