//
کدخبر: ۲۶۰۳۸۱ //

از ورزشگاه جدید میلانی‌ها رونمایی شد + تصاویر

دو باشگاه میلان و اینتر از دو طرح جدید خود برای بازسازی ورزشگاه تاریخی سن‌سیرو پرده‌برداری کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،

دو باشگاه شهر میلان ایتالیا، میلان و اینتر از دو طرح جدید خود برای بازسازی ورزشگاه تاریخی و اسطوره‌ای سن‌سیرو پرده برداشتند. هر دو طرح به شکلی طراحی شده که بخشی از ورزشگاه فعلی دست نخورده باقی می‌ماند تا از آن به عنوان یادگار تاریخ آن محافظت شود. اما بخش عمده ورزشگاه برای این بازسازی باید تخریب شده و از نو ساخته شود.

تصاویر| رونمایی از ورزشگاه جدید میلانی‌ها

در گزارشی که در این باره منتشر شده، پروژه بازسازی ورزشگاه سن‌سیرو با جذب ۱ میلیارد دلار سرمایه خصوصی انجام خواهد شد و بعد از آماده شدن به ایجاد هزاران شغل جدید در شهر میلان منجر می‌شود. قرار است ورزشگاه جدید سن‌سیرو به عنوان قلب یک منطقه ورزشی تجاری مورد استفاده قرار گیرد.

تصاویر| رونمایی از ورزشگاه جدید میلانی‌ها

ساخت و ساز ورزشگاه فعلی ۷۵ هزار نفری سن‌سیرو در سال ۱۹۲۵ میلادی آغاز شد. این ورزشگاه از سال ۱۹۸۰ به یاد اسطوره ایتالیایی، رسما جوزپه مئاتزا نامیده می‌شود.

تصاویر| رونمایی از ورزشگاه جدید میلانی‌ها

در بیانیه دو باشگاه درباره طرحهای جدید آمده: دو باشگاه میلان و اینتر، مدارک خود درباره مطالعات امکان‌سنجی بازسازی ورزشگاه را به شهرداری میلان تقدیم کرده‌اند. هدف این مطالعات بوجود آوردن یک استادیوم جدید در کلاس جهانی است و در کنار آن قرار است در منطقه سن‌سیرو یک محوطه بزرگ ورزشی تفریحی ساخته شود. این دو پیشنهاد نتیجه مدتها دیالوگ سازنده با شهرداری است و بر اساس ۱۶ پیش‌شرطی که در نوامبر ۲۰۱۹ از طرف شهرداری و شورای شهر عنوان شده بود آماده شده است.

تصاویر| رونمایی از ورزشگاه جدید میلانی‌ها

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۳۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان