//
کدخبر: ۲۶۰۳۷۴ //

رحمتی فرزند بزرگ استقلال و سرمایه باشگاه شهرخودرو است

سرمربی شهرخودرو معتقد است عدم تصمیم گیری صحیح در مورد لیگ برتر بسیار کلافه کننده است و اگر زودتر این اتفاق رخ ندهد فوتبال ایران متضرر خواهد شد.

رحمتی فرزند بزرگ استقلال و سرمایه باشگاه شهرخودرو است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی شهرخودرو معتقد است عدم تصمیم گیری صحیح در مورد لیگ برتر بسیار کلافه کننده است و اگر زودتر این اتفاق رخ ندهد فوتبال ایران متضرر خواهد شد.

مجتبی سرآسیایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تعطیلات لیگ بدلیل شیوع کرونا اظهار داشت: کلیات این قضیه مربوط به جو است. متاسفانه اتفاقی افتاده، کل دنیا درگیر آن شده، مهمترین موضوع در این روزها گذر کردن از آن اتفاق ناگوار است. قطعا این تعطیلات و این تاخیر برای تمامی باشگاه‌ها گرچه منفعت‌هایی داشته ولی بیشتر ضرر بوده است. چرا که در حال سپری کردن برج دو از سال جدید هستیم قانونا باید لیگ را تمام میکردیم بعد از آن هم به تمرینات و بدنسازی می‌پرداختیم تا بتوانیم خودمان را برای فصل بعد آماده کنیم ولی متاسفانه لیگ نوزدهم هم در شروع و هم در پایان با تاخیر مواجه شد. بنظرم لیگ ایران درحال فرسایشی شدن است.

وی در مورد نحوه تمرینات بازیکنانش در دوران قرنطینه ادامه داد: شهرخودرو جزو اولین تیم‌هایی بود که بعد از بازی با پرسپولیس تمریناتش را به صورت انفردای و مجازی انجام داد چرا که سلامتی بازیکنان و خانواده آنها برای ما از هر چیز دیگری بیشتر اهمیت دارد. ولی متاسفانه بدلیل ادامه‌دار بودن این وضعیت تمرینات انفرادی بازیکنان در قرنطینه هم دارد فرسایشی می‌شود. دیگر نمیتوان در این شرایط انگیزه بازیکن را حفظ کرد تا هر روز برای ما تمرین باکیفیت انجام دهند فیلمش را ارسال کنند. واقعا این قضیه خیلی ما را اذیت می‌کند بدتر از آن ولی بلاتکلیفی است.

سرمربی شهرخودرو خراسان در پاسخ به اینکه با برگزاری مسابقات لیگ در این شرایط موافق است گفت: موضوع اصلی این است که ما بالاخره باید لیگ را شروع کنیم چه امسال و چه سال دیگر از این دو حالت که دیگر خارج نیست! اگر لیگ را الان شروع نکنیم بالاخره باید اول فصل آن را استارت بزنیم. چیزی که در اینجا خیلی اهمیت دارد تعیین تکلیف درخصوص این موضوع است. چرا که به طور مثال اول فصل یک ماه، دو ماه، یا نهایتا سه ماه دیگر است خوب در آن زمان چه اتفاقی می‌خواهد رخ دهد؟ مهمترین مسئله برای من این است که اگر امروز به ما برنامه بدهند و بگویند که لیگ تعطیل کردیم باشگاه می‌تواند برای شرایط آینده‌مان برنامه‌ریزی کند. ولی اینکه همه چیز ما معلق باشد هیچ کس تکلیف خودش را نداند و هیچ چیز مشخص نباشد این خیلی کلافه کننده و بد است و این بلاتکلیفی بدترین اتفاق ممکن است که دارد رخ می‌دهد. چندین بار با مسئولین سازمان لیگ تماس گرفتم آنها هم خیلی پیگیر این موضوع بودند ولی مراجع بالاتر در این مورد هنوز تصمیم واحدی نگرفته‌اند. فکر می‌کنم همه ما بعد از گذراندن این شرایط به شور و نشاط فوتبال نیاز داریم. ولی از همه اینها مهمتر گرفتن یک تصمیم درست است که در آن همه جوانب را در نظر گرفته شود یعنی هم سلامتی افراد هم مباحث فوتبالی و از همه مهمتر مدیریت این موضوع و اینکه بدانیم دقیقا چه کاری را می‌خواهیم انجام دهیم. اگر همین حالا هم بخواهند لیگ را شروع کنند باید تمامی تیم‌ها یک ماه بدنسازی کنند بعد یک ماه بازی کنند بعد دوباره تعطیل کنند دوباره بعد از مدتی لیگ بیستم را استارت بزنند متاسفانه در حال حاضر همه چیز در یک کلاف سردرگمی قرار دارد. نمیدانم چرا دوستان هی تصمیم‌گیری در این مورد را به تاخیر می‌اندازند آن را به زمان واگذار می‌کنند؟ تا یک اتفاقی بیفتد. بنظرم اگر زودتر تصمیم نگیریم فوتبال ما متضرر خواهد شد.

سرآسیایی در پاسخ به اینکه برخی معتقدند بهتر است پرسپولیس را قهرمان اعلام کرده و لیگ را تعطیل کنند گفت: ما خارج از تصمیم‌گیرندگان و مسئولین داخلی یک مرجعی به اسم FIFA داریم زمانیکه راهکار ما عدم ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشد آنها به ما کمک خواهند کرد تا با یک متد و یک برنامه بتوانیم به درستی این قضیه را مدیریت کنیم. پرسپولیس در حال حاضر 10 امتیاز با سایر رقبا اختلاف دارد اگر زمانی این فتفا داده شود همه باید از آن تبعیت کنند. البته که تمامی اهالی فوتبال می‌دانند که در دو هفته و سه هفته هم اتفاقات زیادی رخ می‌دهد چه برسد به زمانی که نه تا ده هفته تا پایان لیگ زمان باقی مانده بحث 27 تا 30 امتیاز نیز در میان باشد. بنظرم باید سازمان لیگ و فدراسیون با کمکFIFA این تصمیم را بگیرند به این معتقدم که هر تصمیمی گرفته شود همگی باید به آن احترام بگذارند.

وی در پاسخ به اینکه فکر می‌کند تیمش بتواند در ادامه بازی‌های آسیایی نتایج مطلوبی کسب کرده و عملکرد بهتری داشته باشد گفت: قطعا تمامی کادر تیم شهرخودرو همیشه برای بهتر شدن کار میکنند. بدون شک با توجه به تلاش شبانه‌روزی باشگاه و حمایت‌های آقای حمیداوی و بازیکنان خوب تیم برای عملکرد بهتر و کسب نتایج عالی کار میکنیم. در مورد آن دو بازی هم که ما نتیجه را واگذار کردیم باید بگویم که ما اولیت تجربه آسیایی‌مان بود و دوم اینکه مجبور شدیم بازی‌‌هایمان را بدلیل شرایط خاص بیرون از خانه انجام دهیم و علاوه بر این فشردگی و شرایط خاصی که اتفاق افتاد ما را مجبور کرد تا چهار روز چهار روز هم در لیگ ایران و هم خارج از ایران بازی کنیم این موضوع کمی کار را برای ما سخت کرد. ولی به لطف خدا توانستیم از مرحله پلی‌آف صعود کنیم و بزرگترین اتفاق تاریخی فوتبال استان خراسان را رقم بزنیم. قطع به یقین تمامی تلاشمان را میکنیم تا در بازی‌های آسیایی بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. علاوه بر این در تمامی جلساتی که با آقای حمیداوی داشتیم تمرکز ما بر روی کسب تجربه بیشتر بازیکنان و باشگاه بود. خوشبختانه باشگاه در این قضیه باری روی دوش ما نگذاشته از ما انتظار خارج از برنامه‌ای ندارد.

سرمربی شهرخودرو در واکنش به شایعه جدایی مهدی رحمتی از این تیم گفت: فکر می‌کنم پرداختن به این دست از موضوعات در این برهه زمانی به هیچ وجه اخلاقی و حرفه‌ای نیست، باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکن می‌شود. اما چیزی که می‌دانیم این است که مهدی رحمتی به غیر از امسال یک سال دیگر هم با باشگاه شهرخودرو قرارداد دارد. علیرغم اینکه مهدی فرزند بزرگ استقلال است ولی مشهد و باشگاه شهرخوردو را خیلی دوست دارد او یک سرمایه برای باشگاه شهرخودرو است و هواداران هم خیلی به او علاقه دارند. اما موضوع مهم این است که در این شرایط نباید به این موضوع پرداخته شود اگر هم روزی مهدی بخواهد در رابطه با این مسائل صحبت کند با او در یک فضای دوستانه صحبت خواهیم کرد تا تصمیمی که خیر و صلاح باشگاه و مهدی رحمتی در آن است را انجام دهیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۳۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان