//
کدخبر: ۲۶۰۳۱۷ //

تمرینات لیورپول تنها به یک شرط آغاز خواهد شد

گل اعلام کرد باشگاه لیورپول این هفته بخشی از مجموعه تمرینی خود را به روی چند نفر از بازیکنان این تیم باز کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز،

بر  اساس اعلام وبسایت گل، باشگاه لیورپول اولین قدمها در مسیر بازگشت به شرایط نرمال را برداشته و این هفته بخش‌هایی از مجموع ه تمرینی خود، ملوود، را به روی تعدادی از بازیکنان این تیم باز کرده است.

مجموعه تمرینی ملوود باشگاه لیورپول از اواخر اسفند ماه تعطیل بوده ولی حالا چند نفری از شاگردان کلوپ در طول این هفته موفق شده‌اند برای تمرین از این مجموعه استفاده کنند. بر اساس این گزارش، از روز دوشنبه این هفته، گروه‌هایی سه نفره از بازیکنان اجازه پیدا کرده‌اند در فضاهای غیر سرپوشیده مجموعه به تمرین بپردازند.

بر اساس گزارش گل، به بازیکنان لیورپول دستور داده شده که با توجه به تاکیدات دولت انگلیس، قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی را به دقت رعایت کنند. اما به هر بازیکن اجازه دسترسی به فضایی فردی داده شده و هر بازیکن به مدت یک ساعت از این فضا برای تمرین استفاده کرده است. گل می‌گوید در حین این تمرینها، یک نفر از اعضای کادر پزشکی باشگاه، از فاصله، حرکات و تمرینات بازیکنان را زیر نظر داشته است.

با اینحال، دسترسی به ساختمان مجموعه ملوود همچنان ممنوع است و باشگاه لیورپول اصرار دارد که بازگشت بازیکنان به مجموعه به دلیل محدودیت‌ها آنها بوده. لیورپول می‌گویند برخی بازیکنانش قادر به تمرین کردن در پارک‌های عمومی یا خیابانهای نزدیک به خانه‌شان نیستند چون مورد توجه مردم قرار گرفته و در شرایط بدی قرار می‌گیرند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان