//
کدخبر: ۲۶۰۳۱۵ //

شوک کرونا به فوتبال برزیل؛ تست مثبت ۳۸ بازیکن

باشگاه برزیلی فلامینگو اعلام کرد نتیجه تست کرونای 38 نفر از اعضایش مثبت بوده که سه نفر از آنها بازیکنان تیم اول باشگاه بوده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه برزیلی فلامینگو رسما اعلام کرد نتیجه تست ویروس کرونای 38 نفر از اعضای این باشگاه مثبت بوده است. در مجموع 293 نفر از اعضای باشگاه فلامینگو در آزمایش کووید19 شرکت کردند و نتیجه تست 38 نفر از آنها مثبت بوده. سه نفر از بازیکنان تیم اول باشگاه جزء این افراد هستند.

باشگاه فلامنگو، قهرمان فصل 2019 کوپا لیبرتادورس می‌گوید هیچیک از این 38 نفر علائم کرونا را نشان نمی‌دهند. از این گذشته آزمایش‌ها نشان داده که یازده نفر دیگر و از جمله چند بازیکن هم قبلا به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته‌اند.

در بیانیه منتشر شده از طرف باشگاه فلامینگو چنین آمده:" بازیکنان ما به همراه خانواده‌هایشان یا هر کدام از کارمندان باشگاه که نتیجه تست‌شان مثبت باشد وارد قرنطینه شده و هر روز وضعیت‌شان بررسی شده و از آنها تستهای جدید گرفته خواهد شد. باشگاه فلامینگو تاکید می‌کند که با مسئولیت‌پذیری کامل با مقامات دولتی کار می‌کند تا بتوانیم در کنار همدیگر به هدف بزرگ‌مان یعنی بازگشت فعالیت‌های فوتبالی در کمترین زمان ممکن است دست پیدا کنیم".

در اواخر اسفند هم اعلام شد خورخه ژسوس سرمربی فلامینگو به ویروس کووید19 مبتلا شده ولی او علائم خفیفی داشت و یک هفته بعد اعلام شد که حال این مربی پرتغالی بهبود یافته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان