//
کدخبر: ۲۶۰۰۳۶ //
پاتریس اورا در پادکست یو تی دی

افشا شد؛ قول رونالدو به فرگوسن برای بازگشت

سال 2013 کریستیانو به سر الکس فرگوسن قول داده بود تا به منچستریونایتد بازگردد اما اینطور نشد و سرمربی افسانه ای همان سال اعلام بازنشستگی کرد.

افشا شد؛ قول رونالدو به فرگوسن برای بازگشت

به گزارش فرتاک نیوز، به نقل از آاس، کریستیانو رونالدو ممکن بود سال 2013 به منچستریونایتد بازگردد و در واقع این قول را به الکس فرگوسن داده بود.

پاتریس اورا ستاره سابق منچستریونایتد در پادکست "یو تی دی"، فاش کرد که سر الکس فرگوسن به او گفته بود که کریستیانو قصد بازگشت دارد و در کنار گرت بیل، زوجی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهند ساخت. اتفاقی که البته رخ نداد و سرمربی افسانه ای شیاطین سرخ، تابستان 2013 از فوتبال بازنشسته شد.

فرگوسن قصد داشت رونالدو و گرت بیل را به منچستر بیاورد و معتقد بود در این صورت، 99 درصد قهرمان اروپا خواهند شد که می توانست سومین افتخار او در این تورنمنت بزرگ باشد.

پاتریس اورا در این رابطه گفت:« فصل 13-2012 اخبار و شایعات زیادی در مورد سر الکس فرگوسن و بازنشستگی او به گوش می رسید. البته ما همیشه شاهد انتشار این اخبار بودیم ولی در آن مقطع، بیشتر و با صراحت ادعا می کردند که فرگوسن بازنشسته خواهد شد.

در جریان یکی از تمرینات، از سر الکس در این مورد سوال کردم و به من گفت پاتریس، من 10 سال دیگر در یونایتد خواهم ماند و بازنشسته نخواهم شد. برای فصل بعد نیز قصد دارم تا گرت بیل و رونالدو را جذب کنم. صادقانه بگویم که با رونالدو حرف زده ام و او به من پاسخ مثبت داده است. مطمئنم که با بیل و رونالدو، 99 درصد شانس قهرمانی اروپا را خواهیم داشت.»

اورا ادامه داد:« کمی بعد اما در عین ناباوری او اعلام بازنشستگی کرد. به تمرین رسیدم و دیدم که خبرنگاران و عکاسان زیادی جمع شده اند. فرگوسن ما را در رختکن جمع کرد و گفت که گویا خبر بازنشستگی اش، زودتر از همه به رسانه ها رسیده است. او به ما گفت که از فوتبال بازنشسته خواهد شد و از کاگاوا و رابین فن پرسی که تابستان 2012 آنها را برای یونایتد جذب کرده بود نیز عذرخواهی کرد.»

ghqdn1HSN0fY

در واقع مذاکرات یونایتد و رئال برای جذب رونالدو ثمری نداشت و گرت بیل هم با پاسخ منفی به یونایتد، راهی رئال شد تا این دو زیر نظر کارلو آنچلوتی در فصل 14-2013 دهمین قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ را جشن بگیرند.

برخی اعتقاد دارند که ناکامی در جذب این دو بازیکن، در اعلام بازنشستگی فرگوسن بی تاثیر نبوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۰۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان