//
کدخبر: ۲۶۰۰۱ //

قرارداد بمب بزرگ پرسپولیس معتبر نیست!

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: باشگاه های بدهکار بنابراین تا زمانی که بدهی خود به بازیکنان خارجی را تسویه نکنند حق جذب بازیکن و مربی خارجی را ندارند.


قرارداد بمب بزرگ پرسپولیس معتبر نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

 حیدر بهاروند در خصوص برگزاری جام حذفی فوتبال کشور(جام آزادسازی خرمشهر) در این شهر، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، و یاد زمان جنگ و ایثاگری‌های مردم کشورمان می‌افتیم که هیچ وقت از یادمان نمی‌رود. در منطقه‌ای قرار داریم که بدترین شرایط امنیتی را دارد، ما در امنیت خوبی به سر می‌بریم و این به خاطر خون شهدا است. اگر در خرمشهر فینال جام حذفی را بین دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران برگزار می کنیم، فقط به این خاطر است که به شهدا بگوییم به یادتان هستیم و نمی‌توانیم ایثارگری‌های شما را جبران کنیم.

 

رئیس سازمان لیگ درخصوص  تیم‌های بدهکار لیگ برتری تاکید کرد: مصوبه‌ای از سوی هیأت رئیسه به سازمان لیگ برتر فوتبال ابلاغ شده است. برهمین اساس هر باشگاهی پرونده انضباطی داشته باشد و بدهکار باشند نمی‌توانند بازیکنی را جذب کنند.قطعاً اجازه نقل و انتقالات به تیم‌های بدهکار نخواهیم داد.

 

وی در خصوص قرارداد منشا با باشگاه پرسپولیس نیز اظهار کرد: قراردادی از باشگاه پرسپولیس به دست ما نرسیده است تا ما آن را تایید کنیم،تا زمانی که قرارداد به سازمان لیگ نیاید اعتباری ندارد.

 

بهاروند با بیان این مطلب که اسامی تیم های بدهکار را اعلام می کنیم، خاطرنشان کرد: باشگاه های بدهکار از محرومیت خود اطلاع دارند. بنابراین تا زمانی که بدهی خود به بازیکنان خارجی را تسویه نکنند حق جذب بازیکن و مربی خارجی را ندارند و به زودی لیست تیم های بدهکار را رسانه ای خواهیم کرد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان