//
کدخبر: ۲۵۹۹۵۸ //

هافبک عراقی؛راضی از حضور در پرسپولیس

هافبک عراقی پرسپولیس تاکید کرد که از حضور در پرسپولیس و لیگ ایران رضایت دارد. اما به نظر می‌رسد که این بازیکن خود را آماده جدایی از این تیم می‌کند.

هافبک عراقی؛راضی از حضور در پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از اخبار العراق، بشار رسن یکی از خریدهای خوب خارجی پرسپولیس بوده است که سومین فصل حضورش را در سرخ پوشان تجربه می‌کند.

او درباره بازی در لیگ ایران گفت: من در  این سه سالی که در لیگ ایران بازی کرده‌ام به خوبی با فرهنگ این کشور آشنا شده‌ام و گذشته از هماهنگی با بازیکنان خارجی بازی کردن زیر فشار زیاد هواداران را هم تجربه کرده‌ام. یک بازیکن باید در انتخاب تیم خود تمرکز بالایی داشته باشد تا زمینه موفقیت برای او فراهم شود.

بشار ادامه داد: لیگ عراق بازیکن بااستعداد زیادی دارد اما متاسفانه با توجه به شرایطی که داشته است نتوانسته تا از این سرمایه‌های خود استفاده کند و بازیکنان بااستعداد راهی لیگ های دیگر می شود. لیگ ایران جزو لیگ های نیست که زیاد زیر ذره بین رسانه ای باشد و تلاش می کنم تا در انتخاب بعدی خود که شاید اروپا و یا شاید هم لیگ کشورهای خلیج باشد بیشتر دیده شوم.

طبق اعلام سایت اخبار العراق بشار رسن بعد از آنکه دو فصل در پرسپولیس بازی کرد قراردادش را دو سال دیگر هم با این تیم تمدید کرده و به این ترتیب او یک فصل دیگر با سرخ پوشان قرارداد دارد.

با این حال خبرهای زیادی درباره احتمال جدایی این بازیکن از پرسپولیس در تابستان به گوش می رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان