//
کدخبر: ۲۵۹۷۹۱ //

دولت ایتالیا حق ندارد دستور به توقف کامل این فصل سری آ بدهد

مدیر ورزشی باشگاه لاتزیو می‌گوید سیاستمداران حق ندارند مانع از شروع دوباره لیگ سری آ شوند.

دولت ایتالیا حق ندارد دستور به توقف کامل این فصل سری آ بدهد
به گزارش فرتاک نیوز،

ایگلی تاره، مدیر ورزشی باشگاه لاتزیو می‌‌گوید دولت ایتالیا حق ندارد به دلیل بحران اپیدمی کرونا دستور به توقف کامل این فصل لیگ سری آ دهد.

درحالیکه در ایتالیا روند کاهش محدودیت‌های قرنطینه آغاز شده از این هفته به تیمهای فوتبال اجازه داده شده که تمرینات انفرادی را از سر بگیرند. با اینکه فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید امیدوار است فصل فوتبال به زودی از سر گرفته شود ولی وزیر ورزش این کشور به باشگاه‌ها هشدار داده که شروع دوباره مسابقات فوتبال در آینده نزدیک غیرممکن است.

تاره، مدیر ورزشی لاتزیو اما می‌گوید تصمیم در این باره نباید به دولت واگذار شود و باشگاه‌ها حاضرند حتی چند ماه منتظر بمانند ولی لیگ به کل تعطیل نشود. او در این باره گفت:" شنیده‌ام که دستور نهایی ممکن است همین هفته از طرف وزیر ورزش صادر شود. ولی چنین تصمیمی در صلاحیت او نیست. فیفا، یوفا و فدراسیون فوتبال ایتالیا توضیح داده‌اند که لیگها باید در همین سال به پایان برسد".

مدیر ورزشی لاتزیو در ادامه گفت:" اگر نتوانیم لیگ را از ماه خرداد شروع کنیم، هر زمان که ممکن باشد مسابقات را از سر می‌گیریم. مثلا از مرداد ماه یا شهریور ماه که با توجه به برگزار ی جام جهانی قطر در زمستان سال 2022 می‌تواند زمان مناسبی باشد".

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان