//
کدخبر: ۲۵۹۷۳۳ //

ریالی یا دلاری بودن قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال؛ مسئله این است!

فدراسیون فوتبال ایران حقوق دراگان اسکوچیچ را به صورت ریالی پرداخت می‌کند.

ریالی یا دلاری بودن قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال؛ مسئله این است!
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از عقد قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با دراگان اسکوچیچ و انتخاب او به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مسئولان این فدراسیون و به ویژه صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی این مجموعه که نقش ویژه‌ای در عقد قرارداد با سرمربی کروات داشته بار‌ها در اظهارات خود اعلام کردند این قرارداد به صورت ریالی امضاء شده و ارزش آن هم حدود ۲۰۰ هزار دلار است.

البته خود اسکوچیچ این موضوع را به هیچ وجه تایید نمی‌کند و اعتقاد دارد مفاد قرارداد بین او و فدراسیون محرمانه است.

با این وجود روز گذشته سندی در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌دهد فدراسیون کشورمان با ارسال نامه‌ای به فیفا درخواست کرده است دستمززد اسکوچیچ به صورت ارزی و با یورو پرداخت شود.

تاکید مجدد فدراسیون فوتبال به ریالی بودن قرارداد اسکوچیچ

در این نامه ابراهیم شکوری، سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون از علی سلیمانی (خزانه دار)، حمیرا اسدی (رئیس دپارتمان بین الملل)، جمشید نورشرق (رئیس کمیته تعیین وضعیت) و مهدی خراطی (رئیس محترم دپارتمان تیم‌های ملی) درخواست کرده است تا تاریخ ۲۷ بهمن ۹۸ (۶ روز پس از عقد قرارداد رسمی اسکوچیچ) با توجه به امکان انتقال مطالبات فدراسیون نزد فیفا به حساب ارزی اسکوچیچ، الحاقیه قرارداد آماده و به همراه سایر موارد (تنظیم الحاقیه قرارداد با اشاره صریح مبنی بر اینکه معادل یورویی حقوق اسکوچیچ درصورت امکان از سوی فیفا به حساب ارزی او در کرواسی واریز شود. موافقت نامه اسکوچیچ با این اقدام، میزان معادل یورویی حقوق او طبق نظر خزانه دار فدراسیون، مبلغ دقیق انتقالی، مشخصات حساب بانکی اسکوچیچ و محل اقامت او در کرواسی، ارسال تصویر آخرین قرارداد) به فدراسیون بین المللی فوتبال ارسال شود.

این موضوع شائباتی را درباره ادعای مدیران فدراسیون مبنی بر قرارداد ریالی اسکوچیچ به همراه داشته است که صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: شک نکنید قرارداد اسکوچیچ به صورت ریالی امضاء شده است و در این موضوع ابهامی نیست. همانگونه که در متن نامه هم آماده است مسئولان فدراسیون قصد داشتند معادل یورویی قرارداد اسکوچیچ را به او پرداخت کنند یعنی ریال را تبدیل به یورو کرده تا برهمان اساس حقوق سرمربی تیم ملی پرداخت شود.

او افزود: با این وجود تا جایی که من اطلاع دارم پس از ارسال نامه به فیفا با این اقدام مخالفت شد و فیفا پولی از مطالبات فدراسیون را تاکنون به اسکوچیچ پرداخت نکرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان