//
کدخبر: ۲۵۹۷۱۸ //

گل محمدی: داوطلب برگزاری بازی‌ها به شکل متمرکز نیستیم

مدیرکل ورزش و جوانان تهران گفت: من داوطلب برگزاری بازی‌های لیگ برتر به شکل متمرکز در تهران نبودم.

گل محمدی:  داوطلب برگزاری بازی‌ها به شکل متمرکز نیستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا گل‌محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان تهران در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی "ورزش تعطیل نیست" درباره خبری که از قول ایشان منتشر شد که تهران آماده برگزار کردن ادامه مسابقات لیگ برتر است، گفت: من در پاسخ به مطلبی که از قول سازمان لیگ مطرح کرده بودند تصمیم دارند به خاطر امکاناتی که در این شهر وجود دارد همه بازی‌های باقی مانده را به صورت متمرکز در تهران برگزار کنند، چنین صحبتی را انجام دادم.

وی ادامه داد: در آن اظهارنظر هم عرض کردم که تهران در حال حاضر یکی از کانون‌های شیوع ویروس کرونا است. ضمن اینکه امکانات هتلی و اقامتگاهی برای تیم‌ها نیز یکی از مسائل مهم است. با این حال تهران امکانات زیادی دارد و با توجه به اینکه هشت زمین فوتبال دارد، این قابلیت را دارد که هشت بازی را به صورت همزمان برگزار کند. من چنین چیزی را عرض کردم، وگرنه داوطلب برگزاری بازی‌ها به شکل متمرکز در تهران نبودم.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم اولویت اول تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که چه کار کنند. در حال حاضر نیز آن‌ها شهر تهران را یکی از کانون‌های این بیماری تشخیص داده‌اند و حتی اجازه فعالیت‌های ورزش را هم به تهران نداده‌اند. ما هم تابع نظرات این ستاد هستیم و هر تصمیمی که بگیرند اجرایی می‌کنیم. 

گل‌محمدی درباره وضعیت انتخابات هیئت فوتبال تهران بیان کرد: همه ما به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم هستیم و انتخابات سالم توسط فردی که خودش برگزارکننده و کاندید است ممکن نیست. چنین چیزی با روح جوانمردی ورزش مغایرت دارد. دوستان ما تاکنون بهانه می‌آوردند که چنین چیزی در اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده ولی همه ما شاهد بودیم که این اساسنامه را نه فیفا قبول دارد و نه دولت جمهوری اسلامی آن را تأیید کرده است. 

وی در پایان با اشاره به اینکه ظاهراً این یک اساسنامه من درآوردی است، گفت: ما هم تا زمانی که هستیم اجازه برگزاری انتخاباتی که این‌گونه باشد را نخواهیم داد. به اعتقاد من همه باید دست به دست هم بدهیم و اعتماد را به جامعه برگردانیم. چنین چیزی میسر نیست، مگر اینکه همه دست به دست هم بدهیم و یک انتخابات سالم برگزار کنیم. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۷۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان