//
کدخبر: ۲۵۹۴۸۷ //
در مصاحبه با لاسستا

اتهام باورنکردنی رئیس سابق بارسلونا به فلورنتینو پرز

ساندرو راسل رئیس اسبق بارسلونا نزدیک به دو سال در بازداشت پلیس اسپانیا بود ولی سپس تبرئه و آزاد شد.

اتهام باورنکردنی رئیس سابق بارسلونا به فلورنتینو پرز

به گزارش فرتاک نیوز، ساندرو راسل بین سال های 2010 تا ژانویه 2014 ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت. او به اتهام پولشویی و فساد مالی 643 روز در زندان بود ولی توانست خود را از تمامی اتهامات تبرئه کند و یک سال پیش آزاد شد.

نام او به خصوص در انتقال جنجالی نیمار از سانتوس به بارسلونا مطرح شد. بارسا به این متهم شد که مبلغ دقیق انتقال نیمار را برای فرار مالیاتی اعلام نکرده است. پرونده ای که هنوز هم به سرانجام نرسیده.

راسل شب گذشته در مصاحبه با لاسستا گفت:« کینه بزرگی به دل گرفته ام. می دانم که کینه توزی رفتار درستی نیست ولی نمی توانم مانعش شوم. دو سال در زندان بودم و با من مثل یک تبهکار برخورد کردند. دو سال از عمرم در زندان تلف شد در حالی که مسببان آن، پاسخ درستی به من نداده اند. در تمام آن مدت، رفتاری بی نهایت غیرمنصفانه با من صورت گرفت.»

راسل ادامه داد:« فکر می کنم جوردی رورا(رئیس کمپانی مدیا پرو) و فلورنتینو پرز پشت قضیه زندانی شدن من بودند. ما حق پخش بازی های بارسا را از مدیا پرو گرفتیم و به مووی استار دادیم. رورا از همان موقع با من دشمن شد و دیگر باهم ارتباط نداشتیم.

در مورد پرز هم به قضیه نیمار شک دارم. رئال با نیمار تمام کرده بود ولی در نهایت ما سال 2013 او را جذب کردیم. اتفاقی که باعث دلخوری پرز از من شد. همچنین کاتالان و رئیس بارسلونا بودن هم دلیل دیگری بود که در زندان بمانم. در ابتدا به من پیشنهاد دادند تا با پرداخت جریمه و پذیرش جرم آزاد شوم ولی من قبول نکردم چون با اتهاماتی که وارد کرده بودند، موافق نبودم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان