//
کدخبر: ۲۵۹۳۰۸ //

تارتار: با برگزاری ادامه لیگ مخالفم/ برگزاری فشرده بازی‌ها به بازیکنان آسیب می‌زند

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: موافق ادامه لیگ نیستم و با این شرایط ما لیگ سال بعد هم از دست خواهیم داد.

تارتار: با برگزاری ادامه لیگ مخالفم/ برگزاری فشرده بازی‌ها به بازیکنان آسیب می‌زند

به گزارش فرتاک نیوز، مهدی تارتار در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام مخالفت ۱۳ تیم با ادامه رقابتها، سرنوشت لیگ نوزدهم چه خواهد شد، اظهار داشت: واقعا سخته که دوباره به شرایط مسابقه برگردیم. به نظرم باشگاه ها هم حق دارند اینکه بخواهند بعد از دو ماه وقفه دوباره کار را شروع کنند و پس از اتمام این  لیگ، لیگ جدید شروع شود، سخت است. به نظرم  در این صورت صدمه زیادی به بازیکنان وارد می شود. من موافق ادامه لیگ نیستم. با این شرایط ما لیگ سال بعد هم از دست خواهیم داد امیدوارم تصمیمی بگیرند که باشگاه‌ها متضرر نشوند و بازیکنان آسیب نبیند.

 تارتار ادامه داد: لیگ سال بعد به زودی شروع می شود و بازیکنان باید قرارداد جدید ببندند. آنها خانواده دارند و نگران هستند. امیدوارم تصمیم خوبی در این خصوص گرفته شود.

وی،  نیز در پاسخ به این پرسش که با توجه به تعطیلی چند ماهه ای که همه تیم ها داشتند و بازیکنان از شرایط تمرین به دور بوده‌اند، آیا فکر می کنید از نظر فنی سه هفته برای رسیدن به شرایط مطلوب و شروع دوباره لیگ کافی خواهد بود، عنوان کرد: به هیچ وجه؛ من مطمئنم که در تمرینات انفرادی بازیکنان تمرینات لازم را به درستی انجام نداده اند. به هرحال ما خودمان هم بازی کرده ایم وقتی می‌خواستیم تنها تمرین کنیم تا به قسمت فشار تمرینی می‌رسیدیم، خودمان را قانع می کردیم و و آن را ادامه نمی دادیم. مطمئنا بازیکنان در حال حاضر دچار افت شده اند. از نظر علمی وقتی ورزشکار حرفه ای تنها دو روز تمرین را کنار می گذارد، از روز سوم بدنش دچار افت می شود.

 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان که میهمان برنامه "از فوتبال چه خبر؟" رادیو بود، افزود: اکنون دو ماه است که تمرینات تیمی تعطیل شده. قطعاً بازیکنان دچار مشکل می‌شوند؛ چرا که قرار است هر ۴،۵ روز بازیهای لیگ انجام شود و در این مدت آسیب جدی به بازیکنان وارد می شود.

 وی در پاسخ به این سوال که اگر سرمربی شهرخودرو یا فولادی بودید که شانس گرفتن سهمیه را داشتید یا برای عنوان قهرمانی در کورس رقابت بودید، باز هم تعطیلی رقابت‌های لیگ را به ادامه آن ترجیح می دادید، گفت: ما در حال حاضر هم جزو 4 تیم نهایی حذفی قرار داریم یعنی تیم ما همین اکنون این شانس را دارد که سهمیه کسب کند و حتی قهرمان حذفی کشور شود. ما در این قضیه آنقدر هم کم شانس نیستیم.

 تارتار اظهار کرد: این را صادقانه عرض می کنم حاضر نیستم جامی را ببرم و در عوض آن یک بازیکن درگیر این ویروس کشنده شود و خدایی نکرده جان خود را از دست بدهد. من به تیم های مدعی کسب سهمیه واقعاً حق می‌دهم؛ اما بالاتر از سلامتی برای مردم نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان