//
کدخبر: ۲۵۹۱۶۵ //

جانشین احتمالی فرهاد مجیدی در استقلال!

با جدی شدن شایعه بازگشت استراماچونی به فوتبال ایران، اکنون گفته می‌شود در صورت تحقق این موضوع دراگان شاید گزینه نشستن روی نیمکت استقلال لقب گیرد.

جانشین احتمالی فرهاد مجیدی در استقلال!
به گزارش فرتاک نیوز،

فدراسیون فوتبال در زمان سرپرستی حیدر بهاروند و‌ با توجه به زمان اندکی که تا بازی‌های تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج در مقدماتی جام جهانی وجود داشت، دراگان اسکوچیچ را که کارنامه موفقی در آبادان به ثبت رسانده بود، به عنوان سرمربی تیم ملی و جانشین مارک ویلموتس انتخاب کرد.

این انتخاب هر چند با انتقادهایی همراه بود اما فدراسیون فوتبال در مواجهه با منتقدان ریز و درشت هیچ گاه عقب‌نشینی نکرد. با شیوع ویروس کرونا و‌ تعویق بازی‌های ملی و باشگاهی در سراسر جهان، دیدارهای تیم ملی نیز لغو شد. لغو این بازی‌ها و تغییرات در فدراسیون که با انتخاب نبی به عنوان دبیرکل همراه بود، بازار شایعه‌ها را دوباره داغ کرد.

ابتدا نام گابریل کالدرون به میان آمد و حالا آندره‌آ استراماچونی، تا مربی ایتالیایی جانشین دراگان اسکوچیچ شود. گویا مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل اعتقادی به ادامه همکاری با اسکوچیچ ندارد و همین مسأله در کنار حمایت وزارت ورزش از انجام تغییرات روی نیمکت نیم ملی باعث شده تا نام استراماچونی شنیده شود.

قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال تیرماه به پایان می‌رسد اما مسئولان برای رضایت او بیکار ننشسته و راهکاری اندیشیده‌اند. راهکار هم این است، استراماچونی به تیم ملی برود و اسکوچیچ روی نیمکت استقلال بنشیند.

البته باید این نکته را هم یاد آور شد که فدراسیون فوتبال ماجرای حضور استراماچونی را در تیم ملی تکذیب کرد و با حمایت از اسکوچیچ این شایعه را رد کرد اما سابقه نشان داده در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست و احتمال دارد این تغییرات انجام شود.

شاید همین شایعه باعث شده تا مجیدی نیز نشست با سعادتمند را به وقتی دیگر موکول کند. آیا صدای مهیب یک خبر بزرگ به گوش خواهد رسید؟

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۱۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان