تاریخ انتشار: 1399/02/12 15:19
کد خبر: 63918

سبزپوشان تبریزی خواستار نیمه کاره ماندن مسابقات شد

باشگاه ماشین سازی نیز موضع خود را در قبال لیگ نوزدهم اعلام کرد و خواستار نیمه کاره ماندن مسابقات شد.
سبزپوشان تبریزی خواستار نیمه کاره ماندن مسابقات شد

در فاصله سه روز تا جلسه حساس در وزارت بهداشت برای تعیین زمان بازگشایی اماکن ورزشی، باشگاه ماشین سازی اعلام کرده که خواستار تعطیلی کامل مسابقات و نیمه کاره ماندن لیگ برتر است. سرپرست مدیرعاملی این باشگاه یعنی حسن آذرنیا گفته که در کشورهای دیگر به علت وجود حق پخش، بلیت فروشی و... مسابقات باید برگزار شوند اما در ایران که چنین قوانینی وجود ندارد، باید تصمیم به تعطیلی گرفته شود.

او همچنین با تاکید بر این نکته گفت: در جایی که عالی‌ترین ارگان تصمیم‌گیری فوتبال دنیا از سرگیری مسابقات را ممنوع اعلام می‌کند، چگونه افرادی در فوتبال ایران دنبال برگزاری مسابقات به هر قیمت هستند؟ از سرگیری مسابقات لیگ‌برتر در شرایطی که هنوز از شیوع کرونا جلوگیری نشده، حتی بدون تماشاگر هم به هیچ عنوان قابل درک نیست و صرفا جنبه پر کردن تقویم را دارد و فاقد کیفیت و ارزش رقابتی خواهد بود، امیدوارم متولیان امر با در نظر داشتن ‌تمامی جوانب تصمیم مناسب را اتخاذ کنند.

این در حالی است که به جز تیم پرسپولیس، فولاد و صنعت نفت بقیه تیم ها خواستار نیمه کاره ماندن لیگ بدون تعیین قهرمان هستند اما مسئولان فوتبال بر برگزاری مسابقات تاکید دارند. باتوجه به شیب نزولی آمار کرونا در ایران، احتمال دارد بازی ها از خرداد ماه برگزار شوند. نکته جالب این که تیم های پایین جدولی نیز خواستار پایان لیگ بدون تیم سقوط کننده هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8mxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر|جدول کارت زرد تیم‌ها تا پایان هفته هجدهم