//
کدخبر: ۲۵۹۰۸۲ //
فردیناند:

یونایتد با سانچو و پوگبا فوق العاده می شود

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که اگر این باشگاه بتواند پل پوگبا را حفظ کند و جیدون سانچو را بخرد، برای فصل آینده، در فاز هجومی فوق العاده خواهد بود.


یونایتد با سانچو و پوگبا فوق العاده می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش فرتاک نیوز، سانچو که در سال 2017 از منچسترسیتی به بروسیا دورتموند رفت، با نمایش های درخشانی که در ترکیب زردها ارائه داد، مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفت و گفته می شود شیاطین سرخ سخت به دنبال به خدمت گرفتن او هستند. انتقالی که فردیناند معتقد است اگر صورت بگیرد، باعث مخوف تر شدن منچستریونایتد در حملات خواهد شد.

او در کانال یوتیوب رسمی خود گفت:" اگر به تیم نگاه کنید، می بینید که آنها از یک سو، مک تامینای و برونو فرناندس را دارند و از طرف دیگر، پوگبا را. راشفورد در جلو، مارسیال چپ و جیمز یا سانچو، اگر او را بخرند، در سمت راست.

اگر این ها بتوانند به آن انسجام لازم برسند و بازیکنان به خوبی با هم هماهنگ شوند، آنچه اتفاق خواهد افتاد، فوق العاده است.

ما پوگبا را آماده نیاز داریم. ما به او در تیم نیاز داریم. باید ببینیم که وقتی رابطه او با بازیکنانی که تازه به خدمت گرفته شده اند، برقرار شود، تیم چه شکلی پیدا می کند. این به خودش بستگی دارد. ماندن او به اوله گنار سولسشر و مدیران باشگاه بستگی دارد."

پوگبا که در سال 2016 به منچستریونایتد برگشت، در این مدت نتوانست انتظارات را برآورده کند و اکنون شایعاتی در مورد رفتن او به رئال و یوونتوس به گوش می رسد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان