//
کدخبر: ۲۵۸۹۳۸ //

فراز امامعلی: آمادگی لازم جهت انجام ادامه لیگ را داریم

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت : خدا رو شکر رابطه خوبی با ویسی و کادر ایشان دارم، هرچند که خود آقا عبدالله سعی می‌کند با بازیکنان تیم رفیق باشد.

فراز امامعلی: آمادگی لازم جهت انجام ادامه لیگ را داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، فراز امامعلی مهاجم جوان تیم فوتبال پیکان که این روزها بعلت شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را در خانه دنبال می‌کند در گفت‌وگویی با خبرنگار روابط عمومی باشگاه پیکان از شرایط خود گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و تعطیلی تمرینات گروهی برای جلوگیری از افت فیزیکی تمرینات ویژه ای را روزانه تحت نظر مربی بدنساز تیم به صورت آن لاین  انجام میدهم تا بتوانم در شروع احتمالی لیگ بدن خود را نزدیک به شرایط مسابقه نگه دارم.

وی در خصوص  شروع  و یا تعطیلی لیگ عنوان کرد: ما آمادگی لازم جهت انجام ادامه لیگ را داریم و اینطور نیست که بخاطر شرایط‌مان در جدول هراسی از انجام دوباره بازی‌ها داشته باشیم البته که اگر حکمی از سوی فیفا یا مراجع داخلی فوتبال در خصوص تعطیلی دائم لیگ ابلاغ شود به آن احترام خواهیم گذاشت اما در آن صورت می‌بایست اقدامات لازم جهت متضرر نشدن تمامی تیم‌ها صورت گیرد.

امامعلی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان یک ورزشکار حرفه ای اقداماتی برای کمک به این شرایط که برخی از کسب و کارها را تحت شعاع قرار داده انجام داده است افزود: اینطور نیست که در مصاحبه بخواهم این موضوع را عنوان کنم اما چون اشاره کردید می‌گویم که بله بنده به همراه پدرم کمک‌هایی را به افراد نیازمندی که می‌شناختم و می‌دانستم که بخاطر شیوع بیماری اموراتشان نمی‌گذرد انجام دادم امیدوارم که زودتر این بیماری دست از سر مردم همه دنیا بردارد تا بتوانیم مانند قبل در کنار یکدیگر از زندگی لذت ببریم.

مهاجم جوان و آینده دار پیکان در مورد کادر فنی جدید پیکان و رابطه اش با آنها توضیح داد: خدا رو شکر رابطه خوبی با آقای ویسی و کادر ایشان دارم هرچند که خود آقا عبدالله سعی می‌کند که با بازیکنان تیم رفیق باشد با آمدن ایشان روح تازه‌ای به تیم تزریق شده امیدوارم که بتوانیم با تلاش مجموعه تیم ،پیکان را در پایان لیگ به جایگاهی که در خور این باشگاه ریشه دار است برسانیم.

فراز امامعلی در خصوص تحولات مدیریتی با شگاه گفت: آقای گرشاسبی از مدیران با سابقه در ورزش و به خصوص فوتبال هستند که سابقه مدیریت در تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس را داشتند و بالطبع حضور ایشان به عنوان مدیر عامل برگ برنده‌ای برای تمام مجموعه پیکان می‌باشد. حمایت‌های ایشان از تیم به بازیکنان انگیزه می‌دهد و تلاش آنها را برای رسیدن به پیروزی را افزایش داده است .

امامعلی در پایان صحبت‌هایش افزود: فوتبال جز لاینفک زندگی  بسیاری از مردم می‌باشد و دل همه برای شروع دوباره مسابقات فوتبال تنگ شده است. امیدوارم هرچه زودتر شرایط عادی شود تا شاهد دوباره حضور مردم در استادیوم ها و لذت بردن از فوتبال باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۹۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان