//
کدخبر: ۲۵۸۸۶۷ //
ماریو بالوتلی:

توتی هنوز از من عذرخواهی نکرده است

ماریو بالوتلی، ستاره جنجالی ایتالیایی در مورد درگیری اش با فرانچسکو توتی در سال 2010 صحبت کرد.



توتی هنوز از من عذرخواهی نکرده است

به گزارش فرتاک نیوز،  در جریان دیدار دو تیم رم و اینتر در فینال کوپا ایتالیا سال 2010 که در نهایت به برتری 0-1 اینتر منتج شد، توتی در دقایق پایانی عصبانی شده و ضربه ای عجیب به ماریو بالوتلی زد که همان لحظه نیز اخراج شد. اما مهاجم پیشین نراتزوری مدعی شد او هدف توتی نبوده و اسطوره رم در این سالها از این بازیکن عذرخواهی هم نکرده است.

ماریو بالوتلی گفت: "اگر قرار بود چیزی به توتی بگویم، می گفتم. در آن لحظه حس کردم مشکلی ندارم. توتی خطای بدی مرتکب شد و کارت قرمز دریافت کرد، دیگر چه باید به او می گفتم؟ توتی در آن بازی عواقب کارش را متحمل شد. توتی طی سالهای گذشته از من عذرخواهی نکرده است، اما مشکل من نبودم و انگار او هدف دیگری داشت. توتی در آن دیدار مشکلات دیگری داشت. یادم است که بعد از پایان فصل او را در آغوش گرفتم. توتی اشتباه کرد و هزینه اش را نیز پرداخت کرد."

ماریو بالوتلی در مورد آینده گفت: "من در برشا خوشحال بوده و نمی خواهم این تیم را ترک کنم. برشا شهر من است و من در کنار یک گروه از بچه های فوق العاده و هواداران بسیار خوب در یک باشگاه عالی قرار دارم. ما در این فصل تلاش کرده ایم، اما در فوتبال این اتفاقات رخ می دهد. ما می خواستیم بهتر عمل کنیم، اما این فصل برای ما دشوار بود. "

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۸۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان