//
کدخبر: ۲۵۸۷۱۴ //

شاهین بوشهر توانمندی دنبال کردن بازی‌ها را دارد؟

مشکلاتی که اکنون تیم‌ها با آن مواجه هستند برای همه تیم‌ها یکسان است و از سویی حتی در لیگ‌های خارجی هم شرایط این‌طور است، اما هیچ تیمی دست از کار نکشیده و شخصاً تصمیم نگرفته است.

 شاهین بوشهر توانمندی دنبال کردن بازی‌ها را دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

برخی تیم‌های انتهای جدول از جمله شاهین بوشهر به ناتمام ماندن بازی‌های لیگ برتر به بهانه کرونا خوشبین هستند. این تیم هم از جمله تیم‌هایی است که در نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تعطیلی بازی‌های لیگ برتر در این برهه از زمان شده است. به همان اندازه که احتمال دارد بازی‌های این فصل ناتمام بماند به همان اندازه نیز احتمال دارد بازی‌ها از سر گرفته شود؛ حالا این سؤال پیش می‌آید در صورتی که لیگ برتر از سر گرفته شود آیا شاهین بوشهر توانمندی دنبال کردن بازی‌ها و در نهایت ماندن در جدول بازی‌ها را دارد؟

مربی خارجی این تیم به بهانه کرونا بوشهر را ترک کرده و هنوز به ایران برنگشته است. مربیانی که در ایران هستند خیلی به تمرینات انفرادی بازیکنان خوشبین نیستند چه رسد به مربیانی که در ایران نیستند. مدیران این تیم به دفعات و پی در پی می‌گویند بازی‌ها باید تعطیل شود و طبیعی است بازیکنان این تیم ضرورت تمرینات انفرادی و حفظ آمادگی بدنی را درک نکنند.

نه فقط شاهین، همه تیم‌های لیگ برتری باید احتمال دهند که بازی‌های لیگ برتر از سر گرفته خواهد شد. مشکلاتی که اکنون تیم‌ها با آن مواجه هستند برای همه تیم‌ها یکسان است و از سویی حتی در لیگ‌های خارجی هم شرایط این‌طور است، اما هیچ تیمی دست از کار نکشیده و شخصاً تصمیم نگرفته است. نه فقط شاهین، همه تیم‌ها باید تابع تصمیمات سازمان لیگ باشند نه اینکه برای سازمان لیگ تعیین و تکلیف کنند.

تعطیلی بازی‌های لیگ برتری راحت‌ترین کار ممکن است؛ نه سازمان لیگ باید کار راحت را انتخاب کند و نه تیم‌ها. اگر بازی‌ها تعطیل شود بحث تعیین چهره تیم قهرمان می‌ماند. تیم‌های صعود‌کننده به لیگ قهرمانان و تیم‌های سقوط‌کننده به دسته اول. لیگ برتر ۱۸ تیمی شود به‌طور حتم همه تیم‌ها آسیب خواهند دید. هم‌اکنون که لیگ برتر با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود هزار و یک چالش در فوتبال ایران وجود دارد چه رسد به اینکه لیگ برتر بخواهد ۱۸ تیمی شود. تیم‌ها هنوز با فشردگی بازی‌ها کنار نمی‌آیند آن وقت ایده می‌دهند بازی‌ها تعطیل و فصل آینده با حضور ۱۸ تیم برگزار شود.

شاهین بوشهر بهتر است در اندیشه ادامه برگزاری بازی‌های لیگ برتر باشد و برای از سر گیری بازی‌ها آماده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۷۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان