//
کدخبر: ۲۵۸۶۵ //

دایی یا قلعه نویی؛ اولین مربی فاتح جام حذفی با دو تیم مختلف

در پایان فینال جام حذفی ایران که امشب بین دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران برگزار می شود، یکی از دو مربی نام خود را به عنوان اولین مربی فاتح جام حذفی با دو تیم مختلف ثبت خواهد کرد.

دایی یا قلعه نویی؛ اولین مربی فاتح جام حذفی با دو تیم مختلف
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه نویی و علی دایی مربیان دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران پیش از این هم سابقه حضور در فینال و قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه خود دارند. اما تا کنون هیچ مربی در تاریخ جام حذفی ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی با دو یا چند تیم مختلف نشده است.

علی دایی سرمربی نفت تهران پیش از این در پرسپولیس توانست در سال های ۸۸ و ۸۹ در دو فصل متوالی قهرمانی در جام حذفی را به دست بیاورد. علی دایی با پیروزی در دیدار امشب می تواند اولین قهرمانی نفت در جام حذفی را برای این باشگاه به دست آورده و نام خود را به عنوان اولین مربی قهرمان در این تیم ثبت کند.

همچنین امیر قلعه نویی هم پیش از این سه بار با استقلال تهران به فینال جام حذفی راه یافته و دو بار موفق به کسب عنوان قهرمانی با آبی پوشان شد و یک دیدار را هم مقابل سپاهان اصفهان مغلوب شد.

هر یک از دو مربی که در فینال جام حذفی پیروز میدان باشند، به عنوان اولین مربی شناخته می شوند که با دو تیم مختلف به این مهم دست یافته است. همچنین، علی دایی و امیر قلعه نویی که پیش از دو قهرمانی جام حذفی را کسب کرده اند، امروز برای رسیدن به سومین عنوان قهرمانی در این رقابتها تلاش می کنند.

 

منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان