//
کدخبر: ۲۵۸۵۵ //

پرسپولیس کدام بازیکن را از دست می دهد؟

11 بازیکن برانکو اصلی برانکو در این فصل و به صورت خاص نیم فصل دوم، آنقدر خوب بودند که تغییر ناپذیر به نظر برسند.

پرسپولیس کدام بازیکن را از دست می دهد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

حتی صادق محرمی، حسین ماهینی را به سمت چپ برد و خودش را به عنوان گوش راست ثابت تیم تحمیل کرد. حالا با ورود دو بازیکن جدید، اوضاع کمی تغییر کرده است. به خصوص در 5 ضلعی خط حمله برانکو، که در همه این مدت حضورشان در ترکیب اصلی تضمین شده بود.

 

فرشاد، مسلمان و سروش پشت سر دو مهاجم و طارمی و امیری در خط حمله، ترکیب ثابت برانکو در نیم فصل دوم بود. هر زمانی که یکی از این بازیکنان حاضر نبود، علی علیپور به خط حمله می‌رفت. حالا گادوین منشا، به این 5 نفر اضافه شده و یک نفر باید در ترکیب اصلی قربانی شود. یا یکی از بین مسلمان و فرشاد و رفیعی روی نیمکت برود و امیری در خط هافبک بازی کند، یا امیری جایگاهش در خط حمله را از دست بدهد.

 

حالت دیگر، جدایی یکی دیگر از بازیکنان است. بحث انتقال طارمی به اروپا دوباره داغ شده و رفیعی هم هنوز قراردادش با سرخپوشان را تمدید نکرده است. در صورتی که یکی از آن‌ها باشگاه را ترک کنند، جا برای منشا باز می‌شود. فعلا 5 جای خالی پرسپولیس در ترکیب اصلی، 6 مدعی بزرگ دارد. مدعیان که حداقل یکی از آن‌ها در هفته‌های ابتدایی، باید از روی نیمکت بازی‌های تیمش را تماشا کند. قربانی انتقال منشا به پرسپولیس، چه کسی خواهد بود؟

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان