//
کدخبر: ۲۵۸۱۴۳ //
دارکو پانچف:

بزرگترین اشتباهم رفتن به اینتر بود

دارکو پانچف، برنده سابق کفش طلای اروپا، اعلام کرد که بزرگترین اشتباه دوران حرفه ای اش، پیوستن به اینتر در سال 1992 بوده است.



بزرگترین اشتباهم رفتن به اینتر بود

به گزارش فرتاک نیوز، این ملی پوش یوگسلاو در سال 1991 نمایش های بسیار درخشانی داشت و با گلزنی های پیاپی برای ستاره سرخ بگراد، توانست کفش طلای اروپا را از آن خود کند. ضمن اینکه در رده بندی توپ طلا هم پشت سر ژان پیر پاپن در رتبه دوم قرار گرفت.

همین عملکرد خوب باعث شد تا در سن 27 سالگی راهی اینتر شود اما این انتقال چندان خوب پیش نرفت و پانچف در نهایت در سال 1993 به طور راهی وی اف بی لایپزیش شد و در سال 1995 به طور دائمی به فورتونا دوسلدورف پیوست.

او معتقد است که اگر به دیگر پیشنهادهایش از باشگاه های بزرگ اروپایی پاسخ می داد، سرنوشت بهتری پیدا می کند.

پانچف به سایت گل گفت:" بزرگترین اشتباه من پیوستن به اینتر بود. زیرا به تیمی رفتم که جو بدی داشت؛ تیمی که دفاعی بازی می کرد و به عنوان یک غریبه، آنها نگاه متفاوتی به من داشتند و من فکر می کنم آنها به اندازه کافی از من حمایت نکردند تا به آسانی در تیم جا بیفتم.

اما اشتباه خودم بود زیرا می توانستم به تیم هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا یا منچستریونایتدبروم که در آن مقطع به دنبال من بودند."

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا رسانه های ایتالیایی با او برخورد تندی داشتند، گفت:" بله، البته. اصلا با من خوب نبودند اما من بار دیگر تکرار می کنم؛ وقتی به آن موقع نگاه می کنم، می بینم که روزنامه نگاران ایتالیایی، به جای من، اول از اینتر حمایت می کردند. و من قربانی شدم."

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان