//
کدخبر: ۲۵۸۱۴۱ //
هاروی الیوت:

می‌خواهم مثل جرارد اسطوره لیورپول بشوم

هاروی الیوت، ستاره نوجوان لیورپول، اعلام کرد که دوست دارد مانند استیون جرارد، کاپیتان سابق این باشگاه، به یکی از اسطوره های قرمزهای مرسی ساید تبدیل شود.



می‌خواهم مثل جرارد اسطوره لیورپول بشوم

به گزارش فرتاک نیوز، الیوت در می 2019 و در حالی که تنها 16 سال و 30 روز داشت برای فولام در لیگ برتر به میدان رفت تا به جوان ترین بازیکنی تبدیل شود که در این رقابت ها بازی کرده است.

لیورپولی ها در تابستان گذشته او را به خدمت گرفتند و او در این فصل در حالی که تنها 17 سال دارد، 7 بازی برای قرمزها انجام داد. در حالی که بسیاری معتقدند او آینده درخشانی پیش رو خواهد داشت، خود این بازیکن دوست دارد به جایگاهی در اندازه های استیوج جرارد بود.

الیوت در پاسخ به سوالی در مورد اهدافش در باشگاه لیورپول گفت:" می خواهم با این باشگاه به همه جام ها برسم. من تلاش خواهم کرد تا مثل استیون جرارد شوم؛ به بزرگی اسطوره ای مانند او در این باشگاه.

می خواهم با این باشگاه فوق العاده قهرمان لیگ برتر و چمپیونزلیگ شوم. این چیزی است که من برای رسیدن به آن تلاش می کنم و می خواهم به باشگاه به هر ترتیب ممکن کمک کنم تا به این اهداف برسد."

الیوت همچنین تایید کرد که برای رسیدن به سطح جرارد، باید تلاش بیشتری بکند:" فکر می کنم اگر گل های بیشتری بزنم، به سطح بالا تری می رسم. در ذهنم هست که باید بازیکنی در خدمت تیم باشم. من ترجیح می دهم دوستم را در موقعیت گلزنی قرار بدهم و او بتواند ضربه نهایی را بزند، تا اینکه خودم شوت بزنم که به یک نفر دیگر بخورد یا مدافع حریف تکل بزند.

گاهی اوقات باید در چنین موقعیت هایی خودخواه تر باشم اما در عین حال به دوستانم که اطرافم حضور دارند فکر می کنم و اینکه در موقعیت آسان تری برای گلزنی هستند و شانس بهتری دارند یا نه."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۱۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان