//
کدخبر: ۲۵۸۰۰۶ //

رمضانی: اسماعیلی قصد اهانت به باشگاه استقلال را نداشت

سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اظهارات فرشید اسماعیلی تحت فشار مطرح شده است.

رمضانی: اسماعیلی قصد اهانت به باشگاه استقلال را نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید رمضانی درباره نشست خود با احمد سعادتمند اظهار داشت: جلسه‌ای درخصوص ادامه تمرینات داشتیم و شرایط را بررسی می‌کنیم. قرار شد به مجموعه ورزشی انقلاب بروم و کارهای لازم برای چمن این مجموعه انجام شود. مجموعه انقلاب به‌خاطر شیوع کرونا تعطیل شد و پیمانکار هم به مجموعه نرفته است، اما این شرایط را پیگیری می‌کنیم و انشاءالله وضعیت چمن مطلوب باشد.

وی درباره نشست مسئولان باشگاه استقلال با فرشید اسماعیلی گفت: فرشید یا سایر بازیکنان استقلال نیت پاک و صادقی دارند. ممکن است بازیکن تحت شرایط احساسی و پرداخت نشدن مطالبات حرفی بزند. مشکل باید در خانواده حل شود و ما با اسماعیلی صحیت می‌کنیم. نشستی با هم ترتیب می‌دهیم و مشکل خاصی نیست. او قصد اهانت به باشگاه استقلال را نداشت.

سرپرست تیم استقلال درخصوص جعلی بودن اسناد پرداخت مالی به میلیچ و دیاباته تصریح کرد: بحث درباره اسناد اشتباه شده و باشگاه سندی به آنها نشان نداده است. قرار بود دوستی این کار را انجام دهد و ببینیم اسناد درست است یا خیر. میلیچ و دیاباته بسیار باشخصیت هستند و مشکلات باشگاه را درک می‌کنند. اگر پولی پرداخت شود، به همه پرداخت می‌شود.

رمضانی در مورد شائبه وجود اختلاف میان اعضای تیم استقلال و مدیران باشگاه خاطرنشان کرد: ما همه یک تیم هستیم. فرشید بچه این باشگاه است و صحبت‌هایی تحت فشار مطرح کرده است. با اسماعیلی صحبت کردیم و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

وی در این باره که آیا فرهاد مجیدی با سعادتمند جلسه خواهد داشت یا خیر، بیان کرد: این دو با هم به‌صورت تلفنی در ارتباط هستند اگر لازم باشد، جلسه‌ای خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۰۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان