//
کدخبر: ۲۵۷۹۸۰ //

حمایت صدرنشین اردویژه به مختومه اعلام شدن فصل ۲۰-۲۰۱۹

باشگاه آژاکس به مختومه اعلام شدن فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی این کشور واکنش نشان داد.

حمایت صدرنشین اردویژه به مختومه اعلام شدن فصل ۲۰-۲۰۱۹
به گزارش فرتاک نیوز،

فصل 20-2019 لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی هلند موسوم به اردویژه و لیگ دسته دوم این کشور در پی اعلام رسمی مارک روته، نخست‌وزیر هلند که اعلام کرده بود برگزاری بازی‌های فوتبال به خاطر وضعیت موجود در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) تا تاریخ یکم سپتامبر (11 شهریور) ممنوع است، بدون معرفی قهرمان توسط مسئولان فوتبال این کشور مختومه اعلام شد. این موضوع با واکنش‌های منفی هم همراه بوده، اما باشگاه آژاکس که تا پیش از توقف بازی‌ها در نتیجه شیوع ویروس کرونا، صدرنشین این رقابت‌ها بود از این تصمیم حمایت کرد.

ادوین فن‌درسار، مدیر اجرایی باشگاه آژاکس در واکنش به این تصمیم مسئولان فوتبال هلند به کانال رسمی باشگاه آژاکس در «یوتیوب»، گفت: به عنون یک بازیکن شما می‌خواهید قهرمان باشید و در زمین مسابقه به این عنوان برسید. ما در تمام طول این فصل، صدرنشین بودیم، از این‌رو کمی تأسف می‌خوریم که قهرمان این فصل معرفی نشد، اما با توجه به شرایط، این تصمیم قابل‌درک است. مسائل مهمتری نسبت به فوتبال وجود دارند، اما به عنوان یک بازیکن همیشه جاه‌طلبی برای قهرمان شدن، دارید.

پس از تصمیم مسئولان فوتبال هلند برای مختومه اعلام کردن فصل اردویژه، مارتین فن‌خیل، مدیر باشگاه «ویلم 2» فاش کرد فدراسیون فوتبال هلند از باشگاه‌هایی که فصل آینده نمایندگان این کشور در رقابت‌های اروپایی (لیگ قهرمانان و لیگ اروپا) خواهند بود، خواسته تا 25 درصد از پاداش خود از حضور در این رقابت‌ها را به دیگر باشگاه‌های اردویژه اهدا کنند.  

مدیر اجرایی باشگاه آژاکس در این باره اظهار داشت: مارک اورمارس (مدیر فنی تیم آژاکس) قبلاً درباره صندوق اضطراری صحبت کرده و من هم دیدگاه مشابهی دارم. ما بزرگترین باشگاه هلند هستیم و باید به باشگاه‌های دیگر برای بقای‌شان کمک کنیم، اما متأسفانه ما هم از وضعیت به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا ضربه خورده‌ایم. بخش اعظمی از درآمدهای ما از بازی‌های خانگی به دست می‌آمد که هم بازی‌ها لغو شدند. ما از ضرر دهها میلیون دلاری صحبت می‌کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان